Grupė, susikūrusi praėjusių metų sausį sujungus „Fiat-Chrysler“ ir PSA, pranešė, kad pardavimai siekė 152 mlrd. eurų (172 mlrd. JAV dolerių) – 14 proc. daugiau nei 2020 metais.
Bendrovės „Stellantis“, kuriai taip pat priklauso prekių ženklai „Jeep“, „Peugeot“, „Alfa Romeo“ ir „Citroen“, grynasis pelnas šoktelėjo iki 13,4 mlrd. eurų – beveik trigubai daugiau nei praėjusiais metais, sakoma trečiadienį paskelbtame pranešime.
Paskelbus pranešimą, bendrovės akcijos Londono vertybinių popierių biržoje trečiadienį ryte pabrango beveik 5 procentais.
Grupės pranešime teigiama, kad pakoreguota veiklos pelno marža 2021 metais buvo 11,8 proc., o šiems metams gamintoja taip pat prognozuoja dviženklę maržą.
Nors pagrindinėje Europos rinkoje pardavimai sumažėjo 3 proc., pajamos padidėjo 5 proc. dėl išaugusių brangesnių hibridinių ir elektromobilių pardavimų.
Į Šiaurės Amerikoje išsiųsta 2 proc. mažiau transporto priemonių, tačiau pajamos išaugo 15 proc., iš dalies dėl gerų visureigių „Jeep“ ir pikapų „Ram“ pardavimų.
„Stellantis“ generalinis direktorius Carlosas Tavaresas pažymėjo, kad „šiandienos rekordiniai rezultatai įrodo, jog „Stellantis“ yra gerai pasirengusi užtikrinti gerus rezultatus net ir labiausiai neapibrėžtoje rinkos aplinkoje“.
Direktorių valdyba ketina pasiūlyti 1,05 euro dividendus vienai akcijai, skiriant šiam tikslui 3,3 mlrd. eurų.
Maždaug 1,9 mlrd. eurų taip pat bus paskirstyta daugiau nei 300 tūkst. grupės darbuotojų visame pasaulyje – 70 proc. daugiau nei praėjusiais metais.