JAV automobilių gamintoja „General Motors“, norėdama užsitikrinti papildomą finansavimą iš vyriausybės, pristatė savo sąnaudų taupymo planus. Kompanija ketina taupyti ir rinkodaros sąskaita, iš šio biudžeto nurėždama 600 mln. JAV dolerių.
Tokia suma savo rinkodaros išlaidas „General Motors“ (GM) ketina sumažinti iki 2012-ųjų. GM ketina koncentruotis ties keturių iš aštuonių kompanijos valdomų prekės ženklų reklama: „Chevrolet“, „Cadillac“, „Buick“ bei GMC, mat jie sudaro net 83 proc. bendrovės pardavimų.
Apskaičiuota, kad šiemet GM rinkodaros išlaidos turėtų siekti apie 3,2 mlrd. JAV dolerių. Bendros įmonės išlaidos sudarys apie 30,2 mlrd. dolerių. Jas iki 2012-ųjų tikimasi sumažinti iki 23,2 mlrd.
Kas laukia kitų keturių GM valdomų automobilių prekės ženklų – „Pontiac“, „Saab“, „Saturn“ ir „Hummer“, kol kas neaišku. Tiesa, bendrovė patvirtino ir toliau tebegaminsianti „Pontiac“, kaip nišinius modelius, turinčius savo rinką. Tuo tarpu „Saab“ ir „Hummer“ rengiamasi parduoti.
Beje, JAV žiniasklaidoje buvęs vienas galingiausių šalies prekės ženklų „General Motors“ imamas vadinti „General Misery“ („visuotinis liūdesys“ – aut.).