Kad išsiskirti iš minios, šiais laikais reklamų kūrėjai turi nemenkai padirbėti tiek technine tiek kūrybine prasme. Išties įspūdingu darbu bei kūrybine sėkme gali pasigirti „Ogilvy One“ reklamos agentūra.
Britų skrydžių bendrovei „British Airways“ „Ogilvy One“ sukūrė itin patrauklią, interaktyvią bei inovatyvią lauko reklamą. Iš pradžių „British Airways“ lauko reklama tai tik baltas ekranas su kompanijos logotipu kampe, tačiau virš reklamos praskrendat lėktuvui, prasideda visos įdomybės. Lauko reklamos technologijos leidžia aptikti virš jos skrendantį lėktuvą bei aktyvuoti reklamos filmuką.
Praskrendant lėktuvui reklaminiame stende pasirodo mažas berniukas, kuris atsistoja ir lėktuvą palydi akimis, o šaliaBritish-Ariways-Look-Up-Advert_01-1024x592 berniuko atsiranda ir viršuje skrendančio lėktuvo skrydžio informacija. Šią gan įspūdingą reklamą galima pamatyti Londone, Piccadilly Circus aikštėje. Kitą reklamos versiją galima išvysti viename Londono magistralinių kelių, ten lėktuvą akimis palydi maža mergaitė.
Ši „Ogilvy One“ sukurta reklama, pavadinimu „Magic of Flying“ (liet. skrydžio magija) neliko neįvertinta. Prestižiniame reklamos bei kūrybos festivalyje „Cannes Lions International“ reklama laimėjo Grand Prix bei sulaukė begalės komplimentų.