CRE regione efektyviausios yra interaktyvios reklamos formos, o ne tradiciniai reklaminiai skydeliai, kurie yra naudojami dažniausiai, praneša interneto rinkos tyrimų kompanija „Gemius“. Tokią situaciją atskleidė dažniausiai naudojamų ir efektyviausių 2012 metų pirmojo pusmečio reklamos formų ataskaita „gemiusAdMonitor“. Ataskaitoje pateikiamos populiariausios interneto reklamos formos Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Rumunijoje, Serbijoje, Slovakijoje, Bulgarijoje, Kroatijoje, Čekijoje ir Vengrijoje bei dažniausiai ir sėkmingiausiai jomis besinaudojantys verslo sektoriai.
„gemiusAdMonitor” rezultatai parodė, jog tam tikros tendencijos yra būdingos visoms tirtoms rinkoms, tačiau tarp šalių egzistuoja ir skirtumai. Būtina paminėti vieną įdomiausių reiškinių – dažniausiai naudojamos internetinės reklamos formos ne visada pasižymi aukštu CTR rodikliu (click through ratio, paspaudimų rodiklis), o intensyviausiai besireklamuojantys verslo sektoriai ne visada susilaukia didžiausio susidomėjimo.
Daug besireklamuojantys, tačiau rezultatų nesulaukiantys verslo sektoriai yra priversti ieškoti vis naujesnių būdų patraukti vartotojų dėmesį. Daugumoje tiriamų šalių tradiciniai reklamos skydeliai (banners) yra įtraukiami į daugiau nei 90 % kampanijų planų, visgi ir interaktyvių reklamos formų (rich media) naudojimas pastebimai auga. Ši tendencija gerai matoma Lenkijoje, kur tradicinių reklaminių skydelių kiekis nuo 86 % sumažėjo iki 55,8 %, o tuo tarpu interaktyvių reklamos formų („Preroll” 25,5 %, „Toplayer” 20.7 %, „Wideboard” 14.9 %) dalis ženkliai išaugo.