„Matome, kad tokia galimybė – sutaupyti – mūsų klientams yra aktuali ir patraukli, o taip pat leidžianti ir pasirūpinti tam tikrų prekių atsargomis mažomis kainomis gerokai į priekį. Štai vien gegužę „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymo laikotarpiu pirkėjai iš lentynų šlavė po kelis vienetus populiariuosius gazuotus gėrimus „Pepsi“, „Mirinda“ ir „7up“ bei konservuotą kačių ėdalą „Felix“, – dalinasi „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Pirkėjams padėjo sutaupyti daugiau nei 3,2 mln. eurų
Daugiausiai „Maximos“ pirkėjams gegužę pasisekė sutaupyti įsigyjant maltą kavą „Jacobs Kronung“ – šios prekės pardavimai pasiūlymo mėnesį išaugo 3 kartais lyginant su įprastu laikotarpiu. Braukdami „Ačiū“ kortelę perkant šią kavą pirkėjai sutaupė apie 316 tūkst. eurų. Iš viso pasinaudoję juokingų kainų pasiūlymais „Maximoje“ per beveik mėnesį pirkėjai sutaupė daugiau nei 3,2 mln. eurų.
Pasak „Maximos“ atstovės, populiariausiu pirkėjų pasirinkimu „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymo laikotarpiu buvo ekologiškas saulėgrąžų aliejus „Bio Naturalis“ bei gazuotas gėrimas „7up“ – šių prekių pirkėjų vežimuose buvo gausiausiai, o jų pardavimai buvo net 27 kartus didesni nei įprastu laikotarpiu.
„Duomenys rodo, kad pirkėjai nepraleido progos leisti laiko gamtoje ar atsigaivinti – gausiai pirko šaltibarščių kefyrą „Žaloji karvutė“, „Vilniaus paukštyno“ vištienos šašlyką pipiriniame mariname „Fiesta“ bei perpus pigesnius „Karališkuosius“ valgomuosius ledus ir nealkoholinius „Utenos“ alaus kokteilius „Radler“. Šių minėtų prekių pardavimai pasiūlymo periodu mūsų prekybos tinklo parduotuvėse vidutiniškai per savaitę išaugo nuo 8 iki 13 kartų“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Praėjusį pasiūlymo mėnesį pirkėjus viliojo ir kiti reikšmingai pigesnėmis kainomis paženklinti mėsos, bakalėjos, buities, pieno ir kūdikių maisto „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymai.
Nauji pasiūlymai įtvirtins grilio ir piknikų sezoną
Vasaros pradžią pirkėjai taip pat galės paminėti naujais „Anekdotas, o ne kaina“ mėnesio pasiūlymais, kurie užtikrins, kad piknikui ar griliui aktualių prekių vežimą bus galima susidėti už juokingai mažą kainą.
„Beveik iki pat birželio pabaigos pirkėjai galės susirinkti produktus, be kurių dauguma neįsivaizduoja laiko gamtoje. Pasiūlymo laikotarpį pirkėjai, braukdami „Ačiū“ kortelę, galės reikšmingai pigiau įsigyti kepintų sūdytų pistacijų „Arimex Premium“, keptų bulvių traškučių „Lay‘s Oven Baked“, gazuotus gėrimus „Pepsi“ ir „Pepsi Max“, bandelių „Brioche“, padažą „Heinz“, duonos lazdelių „Grissini“, medžio anglis „Texas Club“. Laiko leidimui su draugais gamtoje bus galima įsigyti perpus pigesnes karštai rūkytas dešreles „Tarczynski Kabanosi“ ir nealkoholinį šviesųjį alų „Volfas Engelman“, kurį taip pat rasite reikšmingai mažesne kaina“, – dalinasi I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Pasak „Maximos“ atstovės, ilgai svarstyti, ką kepti ant žarijų ar kuo numalšinti alkį laukiant grilyje kepto maisto, taip pat nereikės, nes pasiūlymo periodu lentynose pirkėjai ras „Vilniaus Paukštyno“ vištienos iešmelius su marinatu „Fiesta“ bei sumuštinį „Food On Foot“ su kepta vištiena ir marinuotomis paprikomis taip pat mažesne kaina.
„Nenuskriausti liks ir smaližiai – už juokingai mažą kainą pirkėjai ras valgomuosius ledus „Dadu“, pieno gėrimą „Miau“, įvairių vaisių nektarą „Granini“. Norintys pasimėgauti gardžiu puodeliu kavos tai padaryti galės taip pat pigiau, nes pasiūlymo metu kavos produkcijai „Pupa“ taikoma 50 proc. nuolaida“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė, kuri kviečia nepraleisti progos perpus pigiau pasirūpinti ir namų buitimi, nes popierinius rankšluosčius „Serla XXL“ bei prekes „Vileda“ bus galima rasti taip pat su 50 proc. nuolaida.