Pastarieji penki mėnesiai nuo akcijų prekybos pradžios kompanijai buvo sunkūs, todėl dar per anksti spręsti, ar investuotojų optimizmas išsilaikys. Tačiau trečiadienį akcijų vertė padidėjo po pranešimo, kad kompanijos įplaukos trečiąjį ketvirtį išaugo.
Be to, antradienį „Facebook“ pirmą kartą pateikė detales apie pajamas iš reklamų mobiliesiems įrenginiams. Beveik 153 mln. JAV dolerių iš 1,26 mlrd. JAV dolerių bendrų kompanijos pajamų sudarė įplaukos už reklamas mobiliems įrenginiams. „Facebook“ taip pat atskleidė, kad 604 mln. iš 1,01 mlrd. tinklalapio vartotojų prie tinklo prisijungia per mobiliuosius įrenginius.
„Facebook“ akcijų vertė trečiadienį padidėjo 3,73 JAV dolerio, arba 19 proc., iki 23,23 JAV dolerio už akciją. Tai tikrai didžiausias vienos dienos vertės prieaugis, tačiau akcijų vertė yra 39 proc. mažesnė nei prekybos pradžioje, kai siekė 38 JAV dolerius.