Konkurencijos taryba už klaidinančios reklamos naudojimą bendrovei „Eurovaistinė“ skyrė 27 000 litų baudą. Bendrovė taip pat įpareigota nenaudoti reklaminių teiginių, kurie pripažinti klaidinančia reklama, jeigu tokie veiksmai dar tęsiami.
Klaidinančia reklama pripažintas bendrovės ilgą laiką (2004 – 2008 m.) naudotas reklaminis šūkis „Eurovaistinė – mažiausių kainų lyderė“ bei televizijoje ir radijo stotyse skelbti reklaminiai teiginiai, kuriuose teigiama, jog vykdomos akcijos metu perkant bendrovės vaistinėse ir atsiskaitant bet kuria „Hansabanko“ kortele 10 proc. nuolaida taikoma visoms prekėms.
Konkurencijos tarybos nuomone, skleisti klaidinančio pobūdžio teiginiai dėl visoms prekėms taikomos 10 proc. nuolaidos atsiskaitant bet kuria „Hansabanko“ kortele, nors tikrovėje nuolaidos nebuvo taikomos visoms prekėms, ne tik galėjo suklaidinti vartotojus, bet ir juos suklaidino (tyrimas pradėtas suklaidintos vartotojos pareiškimo pagrindu). Dėl šios priežasties reklamos paveikti vartotojai buvo paskatinti atvykti ir pirkti jiems reikalingas prekes būtent bendrovės vaistinėse, pagrįstai jiems tikintis, kad mokant „Hansabanko“ kortele 10 proc. nuolaida bus pritaikyta visoms jų pasirinktoms prekėms. Tokiu būdu neteisingi reklaminiai teiginiai suklaidino vartotojus ir paveikė jų ekonominį elgesį bei tuo galėjo pakenkti kitų ūkio subjektų galimybėms konkuruoti.
Reklaminis teiginys „Eurovaistinė – mažiausių kainų lyderė“ taip pat pripažintas klaidinančiu. Atsižvelgusi į tai, kad tyrimo metu UAB „Eurovaistinė“ nepateikė teiginio teisingumą pagrindžiančių įrodymų, Konkurencijos taryba konstatavo, jog naudotas reklaminis teiginys „Eurovaistinė – mažiausių kainų lyderė“ galėjo sudaryti vartotojui apgaulingą įspūdį, kad prekiniu ženklu Eurovaistinė pažymėtose vaistinėse visais atvejais vartotojas galės pirkti prekes ir vaistus mažiausiomis kainomis, ir kad nėra kitos vaistinės, kuri siūlytų platesnį prekių ir vaistų asortimentą mažesnėmis kainomis.
Be kita ko, tokį įspūdį vartotojui galėjo suformuoti ir ta aplinkybė, kad reklaminiame šūkyje pateikiama nuoroda į kainą, konkrečiu atveju – mažiausią kainą, kuri, kaip prekės savybė, yra vienas svarbiausių vartotojo elgseną (apsisprendimą pirkti) lemiančių veiksnių. Tokiu būdu reklaminis teiginys galėjo klaidinti vartotojus ir paveikti jų ekonominį elgesį bei tuo galėjo pakenkti kitų ūkio subjektų galimybėms konkuruoti.
Skiriant baudą buvo atsižvelgta į atsakomybę lengvinančią aplinkybę – bendrovė savo noru užkirto kelią žalingoms pažeidimo pasekmėms ir nutraukė reklaminio šūkio „Eurovaistinė – mažiausių kainų lyderė“ skleidimą.
Konkurencijos taryba pabrėžia, kad ūkio subjektai, prieš naudodami reklamoje tam tikrus teiginius, privalo įsitikinti tų teiginių teisingumu bei reklamos naudojimo metu privalo turėti tokių teiginių teisingumo įrodymų. Jeigu reklamoje naudojamas objektyviai patikrinamas aukščiausiojo laipsnio būdvardis, įmonės privalo turėti įrodymų, kad jo parduodama prekė ar teikiama paslauga vienintelė ir turi reklamuojamą savybę.