Rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenimis, didžiausia lietuviškų interneto portalų grupė „Epasas.lt“ balandį išlaikė lyderės pozicijas. Per mėnesį grupės portalai pasiekė daugiau nei 1,203 mln. unikalių Lietuvos interneto vartotojų. Tai sudarė 60,68 proc. visos Lietuvos interneto vartotojų auditorijos per mėnesį.
Pagal rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenis, balandį populiariausių šalies interneto svetainų TOP'e įvyko žymių permainų. Pirmąsias tris vietas pasidalijo naujienų portalai „delfi.lt“, „15min.lt“ ir „balsas.lt“. Jie per balandžio mėnesį atitinkamai pasiekė 55,85 proc., 38,28 proc. ir 37,93 proc. mėnesio Lietuvos interneto naudotojų auditorijos. Balandį „balsas.lt“ aplenkė portalą Lrytas.lt. Jį per mėnesį aplankė 752 558 unikalūs lankytojai.
2007-aisiais m. įkurta bendrovė „Epasas.lt“ šiuo metu valdo 28 skirtingas koncepcijas vienijančių portalų: www.balsas.lt, www.krepsinis.net, www.pazintys.lt, www.klase.lt, www.mama.lt, www.valstietis.lt, www.studijos.lt, www.ekonomika.lt, www.valiutos.lt, www.eli.lt, www.spekuliantai.lt, www.orelis.lt, www.skelbimai.lt, www.horo.lt, www.skelbikas.lt, www.katalog.lt, www.skusk.lt, www.indeliai.lt, www.toptv.lt ir kt. Daugiau informacijos apie grupės projektus - reklama.epasas.lt.
Populiariausios svetainės 2011 m. balandį
Puslapis | Pasiekiamumas (proc.) | Unikalūs lankytojai |
1. Epasas.lt svetainės | 60,68 | 1.203.974 |
2. Delfi.lt | 55,85 | 1.108.167 |
3. 15 min.lt | 38,28 | 759.411 |
4. Balsas.lt | 37,93 | 752.558 |
5. Lrytas.lt | 37,75 | 749.004 |
„Gemius Audience“ 2011m. balandžio mėn. duomenys