Ne vienas gamybininkas ar prekybininkas pastaruoju metu ėmė ir „pažaliavo“ – vartotoją bando pritraukti ekologiškais produktais. „Ekologija tampa vienu iš kriterijų, pagal kurį pirkėjas pasirenka ir prekybos tinklą“, – teigia „Iki“ Komunikacijos vadovas.
Kaip praneša Lrt.lt, specialistai komentuoja, kad judėjimą ekologiškumo link lėmė požiūris, jog „jei vienas padarė, ir aš negaliu atsilikti“, o žalieji daigeliai Lietuvoje dar tik kalasi.
Vilnietė studentė Rita sako ekologija per daug nesidominti, bet pasakoja, jog bent maisto produktus stengiasi rinktis natūralius, net jei už juos reikia mokėti daugiau.
T. Vaišvila sako, jog panašiai gaminius besirenkančių pirkėjų vis daugiau.
Dėl tokio poreikio „Iki“, jau ne vienerius metus prekiaujanti popieriniais pirkinių maišeliais, neseniai pradėjo siūlyti daugkartinio naudojimo maišelius.
Tuo metu „Maximos“ prekybos tinklas šiuo metu vykdo reklaminę atnaujintos ekologiškų produktų linijos „Ekologica“ kampaniją.
Atnaujinamas ne tik prekės ženklas, bet ir iš esmės peržiūrimas ir asortimentas, pirkėjams bus pasiūlyta daugiau produktų, kurių ekologiškumą tvirtins sertifikatai.
„Iki“ savo vardą susieja ir su daugiau ekologinių idėjų: tinklas skelbia rengiantis aplinkos tvarkymo akcijas, besirenkantis mažiau aplinką teršiantį transportą.
Anot T. Vaišvilos, iniciatyva į tinklą atkeliavo iš savininkų, Belgijoje gyvenančių prancūzų.
„Prieš aštuonerius metus ten panašios idėjos buvo gerokai stipresnės nei pas mus“, – pasakoja jis.
Įmonės „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ partneris Raimondas Paškevičius lrt.lt komentuoja, jog pastaruoju metu ekologinių verslininkų iniciatyvų padaugėjo dėl principo, jog „jei vienas padarė, ir aš negaliu atsilikti“.
Viešųjų ryšių specialistas Linas Šimonis priduria, kad ekologiškumas kol kas yra labiau reklamos akcentas nei tikra idėja.
L. Šimonio manymu, kad poreikį pažangesniam produktui palaiko auganti ekonomika, didėjančios pajamos - mažiau uždirbantis žmogus brangesnio produkto nepirks.