Pirmadienį apie tai rašo britų nacionalinio transliuotojo BBC naujienų portalas.
Nuo spalio 1 d. šalies namų ūkiai jau pradėjo gauti pirmas išmokas, iš jiems numatytų 400 svarų sterlingų (464 eurų).
JK paštas (angl. Post Office), kuris yra didžiausias išmokų skirstytojas, sako, kad iki šiol parama pasinaudojo vos 60 proc. ją galinčių gauti žmonių. O išmokų mokėjimas yra apribotas 90 dienų terminu.
Dėl to vyriausybė ragina gyventojus kuo greičiau kreiptis paramos.
Gana sudėtinga suprasti, dėl kokių priežasčių žmonės nesikreipia paramos, tačiau kai kuriuose interneto puslapiuose jie skundžiasi, kad išduoti žadėtus vaučerius vėluojama.
Šilti orai galbūt irgi prisideda prie to, kad vartotojai delsia ir laukia, kol atvės.
Energijos sąskaitos paramos schema paskelbta dar gegužę ir yra taikoma visoje Anglijoje, Škotijoje ir Velse.
Pagal šią schemą kiekvieno vartotojo energijos sąskaitos bus sumažintos 400 svarų. Ji taikoma 6 mėnesius: po 66 svarus bus padengiama spalį ir lapkritį, o likusius keturis mėnesius – po 67 svarus.
Klientams, kurie naudojasi išankstinio mokėjimo už energiją paslauga, parama skiriama vaučerio forma.
Kaip BBC žurnalistams teigė mokėjimų bendrovė „PayPoint“, spalį ji planavo apdoroti 800 tūkst. vaučerių, kurių vertė yra 52,8 mln. svarų sterlingų. Bendrovė ragina klientus kuo skubiau kreiptis paramos.
„Akivaizdu, kad gali būti skirtingų priežasčių, kodėl vartotojai nesikreipė paramos, be kita ko, ir šiltas oras. Tačiau mes tik norime užtikrinti, kad žmonės pasinaudotų parama“, – žurnalistams sakė bendrovės vadovas Steve‘as O‘Neillas.
Skaičiuojama, kad išankstinio apmokėjimo skaitiklius turi apie 4 mln. vartotojų.
„Labai svarbu, kad kiekvienas gautų jam priklausančią paramą“, – sako organizacijos „Citizens Advice“ atstovė Gillian Cooper.
Organizacija skaičiuoja, kad iki rugsėjo pabaigos skaičius žmonių, kurie negali pasipildyti sąskaitos už elektrą jau viršijo bendrą pastarųjų trijų metų tokių žmonių skaičių.