Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
As irgi skraidantis. Ir klausimas kaipt tik tame, kad musiskiai taip gudriai privatizavo savo bendrove, o paskui numete suedimui, kad net bjauru buvo ziureti. Niekas cia Ziemelio nei vienu zodziu negina, bet musu politikai - tikri "grazuoliukai"...
Idiotai ta mūsų valdžia... Trūksta žodžių
Verciau neskristi ir nepirkti airbaltic bilietu, nepamirskite kas buvo NUTIKE SU FLYLAL. Na bentjau reikia i visa tai atsargiai atsizvelgti pries perkant.
kazkoks ziemelio PR cia, o ne straipsnis.
nuo milijardo apyvartos keliolika procentu nuostoliu siais laikais nieko nestebina. o kalbeti apie bankrota valstybei priklausancios kompanijos is vis nesamone.
geriau pasigilintu i ziemelio susukta afera su flylal - nusipirko kompanija, isskaide i gabalus, visas skolas sukoncentravo i reguliarius skrydzius vykdancia flylal, viska nuomavosi is kitu flylal grupes bendroviu ir prisiskolines pinigu is keleiviu paskelbe bankrota.
jau nekalbant kad ir darbuotojus/valstybe isdurinejo mokedamas atlyginima minimalu, o likusia dali pagal autorines sutartis - flylal stiuardai/pilotai buvo "kurybiniai darbuotojai". spekit kiek jie gavo iseitines?
dabar vel bando afera kurti su savo star1 avialinijomis. gaila ziureti kaip prokurorai leidzia tokiems pagarsejusiems aferistams Lietuvos aviacijos rinka zlugdyti :(
nuo milijardo apyvartos keliolika procentu nuostoliu siais laikais nieko nestebina. o kalbeti apie bankrota valstybei priklausancios kompanijos is vis nesamone.
geriau pasigilintu i ziemelio susukta afera su flylal - nusipirko kompanija, isskaide i gabalus, visas skolas sukoncentravo i reguliarius skrydzius vykdancia flylal, viska nuomavosi is kitu flylal grupes bendroviu ir prisiskolines pinigu is keleiviu paskelbe bankrota.
jau nekalbant kad ir darbuotojus/valstybe isdurinejo mokedamas atlyginima minimalu, o likusia dali pagal autorines sutartis - flylal stiuardai/pilotai buvo "kurybiniai darbuotojai". spekit kiek jie gavo iseitines?
dabar vel bando afera kurti su savo star1 avialinijomis. gaila ziureti kaip prokurorai leidzia tokiems pagarsejusiems aferistams Lietuvos aviacijos rinka zlugdyti :(
Mano darbas toks - net kaip pats matau, kad puodas juodas, privalau rėkti, kad BALTAS!
man labai jau panasus sis straipsnis i ziemelio ir Ko piara, tuoj dar lieps darbuotojams komentarus atitinikamus rasyti (jeigu jau neparase), kaip tai buvo daroma delfyje...
zmones matau nesikeicia
zmones matau nesikeicia
Skirtumas tas, kad latvių vyriausybė visaip rėmė airBaltic kare su flyLAL, o mūsiškiai padėjo skersą. Rezultatą žinome.
Panasu, kad flyLAL'as visgi prisiteis tuos 200 mln. lt. Klausimas ar bus is ko issieskoti. O kaip reiktu duoti per galva musu ministreliams Butkeviciui ir Masiuliui, gi akivaizdu, kad reikejo flyLAL padeti
Rūpinkimės saviškiais. Lietuva atkirsta nuo pasaulio. Savaitgaliais nėra tiesioginių skrydžių. Ir visa tai vyksta Jubiliejiniais metais! Kaip diversija! Visi viską žino, p. Grinevičiūtė pademonstravo. O kas toliau???
Tegul parodo aviakompaniją, kuri dirba su pelnu. Pernai metais spekuliantų sukeltos naftos kainos iki pasakiškų aukštumų, visas aviakompanijas padarė bankrotais. Ne tik mūsų ir latvių. Visas gelbsti vyriausybės - kaip ne kaip, šalies vizitinė kortelė. Tik Lietuvos turtuolių partijų koalicija viską daro atbulai. Ir už veltui žadamą kura, nemokamą aptarnavimą negali nieko privilioti. Kodėl savai aviakompanijai nepadėjo, tik žlugdė. Lėks ta koncervų valdžia "už gerus darbus Lietuvai", anot jų koalicionieriaus, p. Abonento.
REKLAMA
REKLAMA
Dideli „airBaltic“ nuostoliai, ar bankroto pradžia?