„Dell“ vykdomosios direktorės ir vadovės Vidurio bei Rytų Europoje Anja Monrad teigimu, kompanija jau kurį laiką Lietuvoje bei Latvijoje pirmauja pagal parduotų nešiojamų kompiuterių ir monitorių skaičių. „Ketiname ne tik išlaikyti bei stiprinti lyderio poziciją šiose šalyse, bet veiklą nukreipti ir į Estijos rinką. Mūsų tikslas – tapti ne populiariausiu, bet labiausiai naudojamu prekės ženklu Baltijos regione“ - teigia A.Monrad.
Kompanija kol kas neketina plėstis ar įsteigti firminių parduotuvių Baltijos šalyse. Įmonės planuose – lyderio pozicijos stiprinimas tuose sektoriuose, kuriuose ji jau dabar pirmauja – nešiojamų kompiuterių, monitorių bei serverių rinkoje.
Lietuvoje praėjusiais metais, lyginant su 2013 m. nešiojamų kompiuterių pardavimai išaugo 27 procentais, o šiemet prognozuojamas tolimesnis IT industrijos kilimas. Baltijos šalyse pastebima tendencija, jos žmonės dažniau renkasi žinomus IT prekės ženklus, iš rinkos po truputį išstumdami mažiau žinomus, todėl konkurencija tokiose nedidelio ploto valstybėse – itin arši.