Ira Weissmanas dešimt metų praleido deimantų versle. Šis žmogus prekiavo brangiaisiais akmenimis kone visuose pasaulio kraštuose. Net šiandien jo veikla tebėra glaudžiai susijusi su deimantų prekyba. I. Weissmanas konsultuoja būsimus deimantų pirkėjus ir bando atkalbėti nuo prasčiausios gyvenimo investicijos, rašo „Huffington Post“.
Anot eksperto, žmonės vertindami deimantus daro keletą esminių klaidų. Pirmiausia daugelis įsivaizduoja, esą deimantinis sužadėtuvių žiedas yra gilias šaknis turinti tradicija. Deja, tiesa ta, kad paprotys pirkti deimantinį sužadėtuvių žiedą egzistuoja mažiau nei šimtmetį. Maža to, šią tradiciją pasinaudodamas rinkodaros triukais dirbtinai sukūrė didžiausias to meto deimantų gavybos sindikatas „De Beers“. Nuolatinė reklama sugebėjo sukurti iki tol neegzistavusią masinę paklausą. Žmonės panoro įsigyti prekę, apie kurią iki tol net nesusimąstydavo.
Antra, žmonės mano, kad deimantiniai papuošalai – puiki investicija, tačiau iš tiesų tai tik vartojimo prekė. Deimantų pardavėjai taiko milžinišką pelno maržą. Vos įsigijęs papuošalą pirkėjas galėtų jį perparduoti nebent už pusę kainos.
Be to, deimantinių papuošalų rinkoje gausu apgavikų, kurie šiuos dirbinius sugeba įsiūlyti už didesnę nei rinkos kainą. Žmonės beveik neišmano deimantų verslo, todėl profesionalui lengva juos maustyti.
Vertinant racionaliai sunku patikėti, kad pradedant savarankišką gyvenimą verta pakloti viso mėnesio (ar net kelių) atlyginimą už blizgantį akmenuką. Kai kurie vyrai mano, kad tokiu brangiu pirkiniu įrodys savo vyriškumą, tačiau jeigu Markas Zuckerbergas nutarė, kad neverta švaistyti pinigų deimantiniam sužadėtuvių žiedui, tuomet ir jūs galėtumėte susilaikyti nuo pinigų išmetimo į balą.
Deimantų pardavėjai kuria prabangos iliuziją. Ironiška, kad deimantų pardavėjai suvokia dalyvaujantys mito kūryboje, tačiau negali nieko padaryti, nes visas jų gyvenimas tėra pagrįstas saldžia pasaka.
REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
TOLIAU SKAITYKITE
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą