„Vienas iš įmonės tikslų 2013 m. buvo užtikrinti didesnį produkcijos pasiekiamumą vartotojui – šiuo metu „ICECO“ gaminių jau galima įsigyti visuose didžiuosiuose šalies prekybos centruose. Be to, itin didelį dėmesį skiriame produkcijos kokybei, naudojame tik aukštos kokybės žaliavas tiek ledų, tiek žuvies produkcijos gamybai, nuolat tobuliname receptūras, asortimentą. Pirkėjai, kuriems kokybė yra svarbi, tai įvertina, tad ir pardavimai nuosekliai auga“, - sakė UAB „ICECO” generalinis direktorius Valdemaras Šalauskas.
Pasak V. Šalausko, pastaraisiais metais UAB „ICECO“ itin sėkmingai augino valgomųjų ledų pardavimus ir per 2013 m. užimamą ledų rinkos dalį Lietuvoje padidino net 2,5 karto. „Ir toliau ketiname aktyviai dirbti, siekdami įgyvendinti savo ilgalaikį strateginį tikslą – užimti 10-15 proc. šalies ledų rinkos“, - apie įmonės planus kalb4jo UAB „ICECO” generalinis direktorius.
V.Šalausko teigimu, ne mažiau ambicingi įmonės tikslai ir žuvininkystės produktų sektoriuje. „Lietuvoje žuvies vartojimas dar yra palyginti labai menkas, perspektyvų ir galimybių yra daug, todėl ir toliau sieksime jas išnaudoti. Ilgalaikis mūsų tikslas yra padidinti žuvies produkcijos gamybos apimtis apie 15 proc.“, - sakė jis.
Vis dėlto, V. Šalausko teigimu, yra ir neraminančių tendencijų žuvininkystės sektoriuje – pastaruoju metu brangsta lašiša. „Lašišos kilogramo kaina pasaulinėje rinkoje jau perkopė 6 eurų ribą. Jeigu ir toliau žaliavos kaina šitaip kils, neišvengsime kainų augimo. Tai verčia nerimauti, nes tokiu atveju lašišos ir jos produktų vartojimas kristų. Taigi, nors turime didelių tikslų ir planų, tačiau perspektyva dėl augančių žaliavos kainų tampa gana sunkiai prognozuojama”, - kalbėjo V. Šalauskas. Eksportas 2013 m. sudarė beveik 60 proc. įmonės pardavimo apimčių ir siekė 26 mln. Lt. Pagrindinės eksporto šalys pernai išliko tos pačios kaip ir 2012 metais: kaimyninės Baltijos valstybės, Vokietija, Danija, JAV, Jungtinė Karalystė, Graikija, Airija ir Kanada.
Pasak „ICECO“ generalinio direktoriaus, bendrovės galimybės leidžia planuoti ir tolesnį eksporto augimą. „Norime sumažinti sezoniškumo įtaką savo veiklai, taip pat ieškome ir domimės šalimis, kurių klimatas leistų prailginti mūsų produktų vartojimo laiką. Be to, toliau numatome stiprinti savo pozicijas kaimyninėse Baltijos šalyse bei Vakarų Europos rinkose“, - sakė „ICECO“ vadovas.
Šiais metais „ICECO“ planuoja papildyti ir atnaujinti tiek ledų, tiek žuvies asortimentą ir savo pirkėjams pasiūlyti naujų skonių bei rūšių „Aurum“ ledų ir „Zigmo“ žuvies produktų, taip pat kitokių šaldytų gaminių. Kad pirkėjams įmonės produkcijos įsigyti būtų patogiau ir jie galėtų rasti visą asortimentą vienoje vietoje, planuojama atnaujinti „ICECO“ firminių parduotuvių tinklą – šiemet bus atidarytos dvi naujos parduotuvės. Šiuo metu „ICECO“ firminių parduotuvių tinklą sudaro 18 parduotuvių visoje Lietuvoje.
Dar vienas iš šių metų tikslų - atnaujinti įmonės gamybinę technologinę įrangą tiek ledų, tiek žuvies cechuose. Tai daroma pasinaudojant ES paramos ir įmonės lėšomis. „Vien į ledų gamybos cecho atnaujinimą jau dabar esame investavę daugiau kaip 1 mln. litų, esame numatę skirti dar 3 mln. Lt. investicijų gamybos įrangai atnaujinti, – sakė V. Šalauskas. – Atnaujinta technologinė įranga leis įmonei kurti ir gaminti produktus, kurie būtų įdomūs ir konkurencingi ne tik Lietuvoje, bet ir Vakarų Europoje“.