• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Karantino metu daugelio Lietuvos įmonių veikla sustojo arba persikėlė į elektroninę erdvę. Daugelis jų, bet kokiais būdais stengiasi padėti gyventojams šiuo sunkiu laikotarpiu. Tačiau kitos įmonės, anot tautiečių, elgiasi priešingai – karantino akivaizdoje bando pasipelnyti.

Karantino metu daugelio Lietuvos įmonių veikla sustojo arba persikėlė į elektroninę erdvę. Daugelis jų, bet kokiais būdais stengiasi padėti gyventojams šiuo sunkiu laikotarpiu. Tačiau kitos įmonės, anot tautiečių, elgiasi priešingai – karantino akivaizdoje bando pasipelnyti.

REKLAMA

Į portalą tv3.lt kreipėsi Vilniaus Fabijoniškių mikrorajono gyventoja Ieva (pavardė redakcijai žinoma), kuri teigia, kad namo administravimo įmonė „Fabeta“ net ir karantino metu siunčia gyventojams pranešimus dėl namo remonto darbų.

„Įmonė bando bet kokia kaina pasipelnyti iš gyventojų – prigalvoja įvairiausių remonto darbų ir paslaugų. Prieš pusę metų visas mikrorajonas buvo verčiamas sutikti su namo renovacija.

Mums nesutikus, įmonė nusprendė vis tiek ją padaryti dalimis. Kiekvieną mėnesį vis siunčia mums balsavimo biuletenius dėl įvairiausių namo remonto darbų.

REKLAMA
REKLAMA

Netgi dabar esant pasaulinei pandemijai ir pasauliui stovint ant ekonominės krizės slenksčio, gavome biuletenius dėl laiptinės remonto, langų ir pašto dėžučių keitimo“, – piktinosi Ieva.

REKLAMA

Moters teigimu, siūlomo remonto kaina vienam butui atsieitų 400–500 eurų, kuriuos reikėtų sumokėti per 6 mėnesius.

„Jau dabar įvedus karantiną žmonės netenka darbo, nėra garantuoti dėl ateities, tad rūpinimasis namo remontu manau tikrai nėra pirmo būtinumo reikalas“, – sakė Ieva.

Anot Fabijoniškių gyventojos, kaimynai yra šokiruoti namą aptarnaujančios įmonės elgesiu.

„Atrodo tarsi įmonė specialiai pasirinko šį laikotarpį balsavimui. Mes, visi namo gyventojai norėtume pasitarti dėl namo remonto, tačiau juk šiuo metu vieši susibūrimai yra uždrausti.

REKLAMA
REKLAMA

Gyventojai, kurie turime vieni kitų telefono numerius, socialinių tinklų kontaktus bandome tartis, ką daryti, kur kreiptis ir ieškoti informacijos, tačiau kaip kiti žmonės, kurių kontaktų neturime?

Gyventojai nerimauja ir jaudinasi. Man atrodo, kad daugiau sveikatos problemų mums sukels ne koronavirusas, bet namo administratoriaus elgesys“, – skundėsi moteris.

Pasak jos, įmonė vis siunčia užklausas dėl nereikšmingų darbų, o rimtos problemos yra nesprendžiamos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mūsų name jau virš 30 metų yra nuolat užpilamas rūsys. Gyventojai nieko negali jame laikyti, nes ten plaukioja fekalijos ir jaučiama didžiulė smarvė. Informavome namo administratorių, tačiau jokių veiksmų nebuvo imtasi“, – piktinosi Ieva.

Moteris pasakoja, kad dėl įmonės elgesio kreipėsi ir į savivaldybę. Tačiau pastaroji niekuo negali padėti, siūlo tartis su įmone.

REKLAMA

Balsavimas karantinui netrukdo

Namo administratorius „Fabeta“ atsiųstame komentare teigia, kad iškilus klausimams butų savininkai gali kreiptis į įmonę ir jiems viskas bus paaiškinta.

„O balsavimas karantinui netrukdo, gyventojai turi laiko apgalvoti siūlomus sprendimus. Taip pat priklausomai nuo situacijos viską galime koreguoti. Darome tai kas privaloma, namų be priežiūros palikti negalime“, – teigiama komentare.

REKLAMA

Skaidrumu, anot įmonės, abejoti taip pat nereikėtų.

„Balsavimai vyksta skaidriai. Butų savininkai gali pamatyti balsavimo rezultatus, taip pat butų savininkų atstovas gali dalyvauti balsų skaičiavimo komisijoje“, – tikinama atsiųstame komentare.

Taip pat portalas tv3.lt pasiteiravo Vilniaus savivaldybės, kas tokiu atveju padėtų išspręsti kilusį konfliktą tarp gyventojų ir namą administruojančios įmonės. 

„Ne savivaldybė sprendžia nesutarimų tarp gyventojų ir administratoriaus, jie turi būti sprendžiami derybų būdu, o nepavykus susitarti teisme“, – teigiama savivaldybės komentare.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų