Domintis nekilnojamojo turto rinka ir ieškant būsto, neretai iš anksto žinoma, kokią sumą už tą būstą išeitų mokėti, kokio tipo būstas reikalingas, kokių ypatybių jis turi turėti, kad tikrai sudomintų pirkėjus.
Ieškodami tinkamų būsto pasiūlymų internete, vartotojai dažniausiai renkasi objektus pagal kainą ir vietą. Nekilnojamojo turto portalo Aruodas.lt atliktos būsto ieškančiųjų apklausos rezultatai rodo, kad daugiausia respondentų, analizuodami būsto pasiūlymus, didžiausią dėmesį kreipia į tai, kokia yra objekto kaina.
Maždaug kas ketvirtas (23 proc. respondentų) besidomintis nekilnojamuoju turtu asmuo nustato ribas, iki kokios sumos gali mokėti už ieškomą būstą, ir filtruoja tik paieškos kriterijus atitinkančius pasiūlymus.
Beveik tiek pat respondentų (20 proc.) taip pat didelį dėmesį skiria tam, kokiame konkrečiame miesto mikrorajone yra siūlomas pirkti ar nuomotis nekilnojamasis turtas.
Pasak apklausos dalyvių, ieškodami jie turi prioritetus, kuri miesto dalis jiems priimtiniausia, o kurioje tikrai atsisakytų pasiūlymų pirkti ar nuomotis. Tačiau ieškant būsto interneto svetainių skelbimuose vieta nebūtinai turi būti itin detalizuota – žinojimas, kokioje tiksliai gatvėje yra siūlomas objektas, svarbus vos 4 proc. respondentų.
Būsto ieškantiesiems trečias pagal svarbumą kriterijus ieškant nekilnojamojo turto yra kambarių arba patalpų skaičius. Kaip vieną svarbiausių dalykų tai įvardija 15 proc. portalo respondentų.
Taip pat analizuojant būsto pasiūlymus ieškantiesiems vienodai svarbu, koks siūlomo objekto plotas ir šildymo tipas (po 14 proc. visų apklausoje dalyvavusių asmenų). Likusieji 10 proc. apklausoje dalyvavusiųjų teigia, kad internete ieškodami tinkamo nekilnojamojo turto jie būtinai atsižvelgia į aukštą, kuriame tas turtas yra.
Atsižvelgiant į šią informaciją, skelbiant informaciją apie turtą be įprastos kainos ar adreso informacijos siūloma nurodyti tikslų kambarių skaičių, plotą, šildymo tipą, aukštų skaičių ir kt.