Estijoje „Flybe“ ketina perimti sunkumų kamuojamo nacionalinio vežėjo „Estonian Air“ rinkos dalį. Estija kreipėsi į Europos Komisiją leidimo suteikti finansinę paramą „Estonian Air“, tačiau jeigu ES institucija užkirs kelią šiam žingsniui tuomet nacionaliniam vežėjui gali tekti skelbti bankrotą.
„Flybe“ teigimu, derybos su „Estonian Air“ jau prasidėjo.
Latvijos vežėjas „airBaltic“ iki šiol išgyveno tik dėl dosnios vyriausybės paramos, kuria susidomėjo Europos Komisiją, todėl „Flybe“ gali tikėtis perimti ir šią rinką.
Tuo tarpu Lietuva jau kurį laiką neturi savo nacionalinio vežėjo, todėl tuščią nišą būtų galima užpildyti dar lengviau.
„Flybe“ jau kurį laiką žvalgosi į Centrinės Europos rinkas, rašo bbn.ee. Pernai britai bandė nusipirkti Danijos oro bendrovę „Cimber Sterling“, tačiau juos nurungė SAS.
Be to, „Flybe“ drauge su „FinnAir“ įsteigė „Flybe Nordic“, kuri atlieka daugumą skrydžių Suomijos viduje.
Anksčiau Vilniaus meras Artūras Zuokas teigė, kad kuriamų Lietuvos oro linijų „Air Lituanica“ strateginiu partneriu bus „Flybe“. Tačiau antradienį „Flybe“ atstovai portalui 15min.lt teigė, kad tikslaus sutarimo dar nėra. „FlyBE“ diskutuoja su daug regionų dėl komercinio bendradarbiavimo. Taip pat diskutuojama ir su Lietuvos atstovais. Tačiau jokių išvadų dar nepadarėme, taip pat nenustatytas ir galutinio sutarimo laikas“, – atsakyme 15min.lt rašo „FlyBE“ atstovai.