• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vieną iš paštomatų tinklų Lietuvoje valdanti bendrovė „Omniva LT“ praneša apie paštomatinės paslaugos pokyčius – kaina didėja ketvirtadaliu, taip skatinant šiuo ekstremaliu laikotarpiu pereiti į bendrovės e. savitarnos platformą, rašoma bendrovės pranešime.

Vieną iš paštomatų tinklų Lietuvoje valdanti bendrovė „Omniva LT“ praneša apie paštomatinės paslaugos pokyčius – kaina didėja ketvirtadaliu, taip skatinant šiuo ekstremaliu laikotarpiu pereiti į bendrovės e. savitarnos platformą, rašoma bendrovės pranešime.

REKLAMA

Siuntinio siuntimo prie paštomato paslaugos kaina nuo šiol bus prieinama nuo 2,69 euro už siuntinį (anksčiau – nuo 2,15 euro). Taigi kaina didėja daugiau kaip 25 proc.

Visi klientai, kurie iki šiol pirmenybę teikė šiai paslaugai – siuntas formuoti prie paštomato, skatinami pradėti naudoti bendrovės privačių klientų e. savitarną. E. savitarnos paslaugos kainodara per internetą išliks nepakitusi, nes COVID-19 krizės laikotarpiu yra be galo svarbi šalies visuomenei ir ekonomikai. Internetu paslauga ir toliau teikiama tokiomis pačiomis sąlygomis – nuo 2,15 euro už siuntinį.

„Lietuvos pašto“ pigiausia panaši paslauga šiuo metu kainuoja nuo 2,09 euro už siuntinį. Kaip informavo bendrovės atstovai, ši kaina yra vienoda tiek savitarnoje, tiek pildant siuntos duomenis prie terminalo. Esiunta.lt iš paštomato į paštomatą siuntas siunčia mažiausiai už 1,98 euro.

REKLAMA
REKLAMA

„Itin staigus siuntų paslaugos paklausos išaugimas padiktavo būtinus prevencinius ir operacinius bendrovės veiklos veiksmus: per trumpą laiką įdarbinome 80 darbuotojų ir toliau ieškome naujų, didmiesčių paštomatai aptarnaujami kas valandą, o ne dukart per dieną kaip anksčiau, kiekvieną dieną prevenciškai valomi paštomatų paviršiai ir kt.

REKLAMA

Siekdami kaip įmanoma operatyviau aptarnauti nuolat drastiškai augantį siuntų kiekį, skatiname piliečius pradėti naudotis mūsų privačių klientų e. savitarna. Ši paslauga, lyginant su siuntinio siuntimu per paštomatą, yra greitesnė, saugesnė ir dar patogesnė – atėjus prie paštomato telieka tik įdėti siuntinį išsiuntimui. Tai ypač svarbu šiuo metu siekiant sumažinti prie paštomato praleidžiamą laiką“, – pranešime cituojamas „Omniva LT“ vadovas Simonas Bielskis.

REKLAMA
REKLAMA

Jis tikisi, kad toks paslaugos branginimas padės visiems vartotojams greičiau persiorientuoti. 

Įvedus karantiną bendrovės paštomatinių siuntų skaičius nuo kovo pradžios išaugo daugiau nei dvigubai, šiomis ekstremaliomis rinkos sąlygomis paštomatai tampa perpildyti ir dalis gyventojų susiduria su siuntų vėlavimu nuo 1 iki 5 dienų ar daugiau.

Patikslinta ketvirta pastraipa apie minimalias paslaugos kainas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų