Pirmąją šio reitingo eilutę „Nike“ užima nuo pat pirmojo jo sudarymo 2015-aisiais. Per pastaruosius metus šio prekės ženklo vertė sumenko 5,6 proc. iki 31,3 mlrd. JAV dolerių.
Antroje eilutėje išliko prancūzų „Louis Vuitton“, kurio vertė per metus padidėjo 12,2 proc. iki 26,29 mlrd. dolerių. Į trečiąją vietą pakilo kitas prabangos prekės ženklas iš Prancūzijos – „Chanel“, kurio vertė išaugo 27 proc. iki 19,39 mlrd. dolerių, viena pozicija žemyn nustūmęs italų „Gucci“ (17,8 mlrd. dolerių).
Į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko „Adidas“ (15,7 mlrd. dolerių), „Hermes Paris“ (14,2 mlrd. dolerių), „Dior“ (13,2 mlrd. dolerių), „Cartier“ (12,5 mlrd. dolerių), „Zara“ (11,0 mlrd. dolerių), „Rolex“ (10,7 mlrd. dolerių).
Reitingo sudarytojai ypatingą dėmesį atkreipė į pūkinių drabužių prekės ženklą „Bosideng“ iš Kinijos, kuriam pavyko sėkmingai įžengti į Europos rinką ir įsitvirtinti, jo savininkams aktyviai bendradarbiajant su garsiais dizaineriais bei prestižinių mados šou rengėjais. Kita vertus, perspektyviu laikomas „Bosideng“ prekės ženklas dabar užima tik 47-ąją reitingo eilutę (1,9 mlrd. dolerių).
Sparčiausiai per pastaruosius metus augo prancūzų mados namų „Celine“ prekės ženklas – jo vertė ūgtelėjo 51 proc. iki 2,9 mlrd. dolerių.
„Brand Finance“ analizuoja apie 5 tūkst. pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir per metus skelbia daugiau kaip 100 ataskaitų, kuriose vertinami įvairių pramonės šakų bei šalių prekių ženklai.