„Arši konkurencija rinkoje turėjo įtakos mūsų pajamoms, tačiau tikime ilgalaike sėkme – stiprinti rūpestį klientais galime tik suteikdami daugiau vertės už tą pačią kainą. Klientų nesaistome ilgalaikėmis sutartimis, o rūpinamės jais ir nuolat geriname pasiūlymus. Pavyzdžiui, prie mokėjimo planų pridėjome 3 tūkst. nemokamų SMS žinučių, pirkusiems išmanųjį, dovanojame 200 megabaitų duomenų, su draugais ir šeima jie bendrauja nemokamai“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
Bendrovė į paslaugų kokybės gerinimą ir infrastruktūrą antrąjį ketvirtį investavo daugiau nei 10 mln. litų. Tai yra dvigubai daugiau nei pernai tuo pačiu metu.
Iš viso ketvirčio pabaigoje daugiau nei milijonas vartotojų naudojosi „Bitė Lietuva“ paslaugomis. Lietuvos bendrovės EBITDA marža padidėjo 0,4 proc. punkto iki 33,7 procentų.
„Bitė Latvija“ EBITDA augo beveik 32 proc. – nuo 7,1 mln. litų 2012 m. antrąjį ketvirtį iki 9,4 mln. litų šiemet. Bendrovės Latvijoje pajamos per antrąjį šių metų ketvirtį išliko stabilios – 47,7 mln. litų. Antrojo ketvirčio pabaigoje beveik 460 tūkst. vartotojų buvo pasirinkę „Bitė Latvija“ paslaugas.
Bendrovės „Bitė Group“, kuriai priklauso „Bitė Lietuva“ ir „Bitė Latvija“, pajamos praėjusį ketvirtį siekė beveik 146 mln. litų, o EBITDA – 44,2 mln. litų. Lyginat su praėjusių metų to paties laikotarpio pasiekimais bendrovė šiemet uždirbo 5,7 proc. mažiau pelno prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją ir gavo 5,4 proc. mažesnes pajamas. EBITDA marža išliko stabili – 30,3 procento.