„Privatūs klientai yra viliojami vienkartine mažos kainos akcija su sąlyga, kad pasirašys sutartį dviem metams. Tokiu atveju tikėtina, kad jau po kelių mėnesių jie mokės daugiau nei rinkos vidurkis. Antraisiais metais už paslaugas jau bus gerokai permokėję. Kai sutartis baigiasi ir vartotojas nori rinktis kitą operatorių, jis vėl masinamas mažesnėmis kainomis. „Bitėje“ atsisakėme ilgalaikių sutarčių, nes klientais rūpinamės kasdien, o ne kartą per du metus. Vartotojai nusipelno geresnių sąlygų ir galimybės rinktis geriausią kainą kasdien“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
Ch. Robbinso teigimu, kai kurie operatoriai privatiems klientams vis dar taiko sutartis su ilgalaikiais įsipareigojimais motyvuodami, jog to nori patys vartotojai. „Šie operatoriai vartotojams leidžia rinktis gerą kainą tik su terminuota sutartimi. Tai yra pasirinkimo iliuzija ir tikrai nerodo, kad vartotojai nori ilgalaikių sutarčių“, – teigia „Bitės“ vadovas.
Vartotojams jis pataria įvertinti ne kainą konkrečiu metu, o galimybę laisvai migruoti tarp planų, rinktis naujausius pasiūlymus. „Vartotojas daugiausiai sutaupys, kai galės bet kada pasirinkti tą planą, kurio jam reikia. Taip jie bus tikri, kad gaus geriausius pasiūlymus“, – sako Ch. Robbinsas.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, Lietuvos rinkoje per du metus pokalbių minutės kaina sumažėja apie 40 procentų. Dėl to klientai, turintys ilgalaikius įsipareigojimus vienam operatoriui, negali pasinaudoti naujomis kainomis ar geresniais mokėjimo planais, o per metus tokių klientų permoka bendrai gali siekti iki 42 mln. litų.