„Netikiu stipria hierarchija, nes kuo daugiau žmonių yra tarp įmonės vadovo ir vartotojo, tuo vadovui yra sunkiau išgirsti klientą. Vertingiausios informacijos apie klientus galima gauti iš vadybininkų, kurie su jais dirba tiesiogiai. Jie per dieną pabendrauja su 50 skirtingų klientų, todėl pasikalbėti su darbuotojais iš klientus aptarnaujančių skyrių yra efektyviausias būdas sužinoti, kas rūpi vartotojams, – teigia F. Hrenchukas. – Daug įmonių vadovų stengiasi patys bendrauti su klientais, tačiau per mėnesį jiems pavyksta susitikti su vienu ar dviem iš jų.“
Dalindamasis tarptautinės bendrovės valdymo patirtimi F. Hrenchukas pažymi, kad geras lyderis turi sutelkti kuo įvairesnius žmones. „Jei komandą sudaro vienodi žmonės – nekyla diskusijų ir vartotojus pasiekia nuobodūs produktai bei pati įmonė tampa blanki. Mane supančių vadovų komandą sudaro žmonės su labai skirtingais asmeninių savybių rinkiniais. Vieni yra kūrybiški ir maištaujantys, kiti yra puikūs vykdytojai, tačiau domisi tik savo sritimi, treti – labai geri organizatoriai“, – teigia „Bitė Group“ vadovas.
F. Hrenchukas „Bitė Group“ įmonių grupėje dirba nuo 2007 metų. Anksčiau jis buvo „Vodafone“ bendrovės padalinio Čekijoje direktorių tarybos narys, vyr. technologijų vadovas ir viceprezidentas, atsakingas už pardavimus ir aptarnavimą. F. Hrenchukas baigė ekonomikos ir verslo administracijos studijas Toronto universitete.
Iki 2012 m. F. Hrenchukas vadovavo telekomunikacijų bendrovei „Bitė Lietuva“. Jį pakeitė ir vienam iš didžiausių Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių vadovauja Chrisas Robbinsas.
Dienraščio „Dienas Bizness“ vykdytas tyrimas buvo atliekamas jau antrus metus iš eilės. Jo metu buvo analizuojama daugiau nei 70 tūkst. bendrovių pastarųjų 5 metų finansinių rezultatų dinamika.