„Windows Vista" reklaminei kampanijai mesta 300 mln. dolerių. Ketvirtadienį JAV televizijos pradėjo rodyti stambų kompiuteristą Billą ir žymų komediantą Jerry batų parduotuvėje reklamuojančius „Vista".
Tai atsakas į ankstesnę komedijinę „Apple" reklamą „Mac prieš PC", kurioje „Microsoft" vartotojas savo žioplumu ir nemadingumu pralaimi „Mackintosh" vartotojui. Prekybos tinkluose pasirodys ir „Windows Guru" - personažai, aiškinantys apie „Windows" privalumus.
Per paskutinius metus „Apple Mackintosh" kompiuteriai pasaulyje sėkmingai vijosi „Microsoft PC". Tarp JAV snobų, kuriems kompiuteris yra pagrindinė darbo priemonė, jau ilgus metus paplitusi nuomonė, kad PC kompiuteriai tetinka prastuomenei.
„Windows Vista" nuo atsiradimo laikų kenčia dėl neigiamos pirkėjų nuostatos. Tyrimai rodo, kad 35 proc. pirkėjų pasikeitė šią programinę įrangą į žemesnę versiją – „Windows XP Professional".
„Vista" problema – aukšti reikalavimai kompiuterio įrangai (geležiai). Daugelio kitų programų veikimas optimizuotas „XP Professional" operacinei sistemai, o parengti šias programas darbui su „Vista" operacine sistema užtrunka šiek tiek laiko bei kainuoja.