• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Besikeičiantis personalas kiša koją bankams

 Atlikus Lietuvos bankų sektoriaus aptarnavimo kokybės tyrimą, paaiškėjo, kad geriausiai klientus aptarnauja „Finasta“, o prasčiausiai – Medicinos ir Šiaulių bankai. Be to, labai suprastėjo reitinge nusmukusio SEB banko klientų aptarnavimas.

 Atlikus Lietuvos bankų sektoriaus aptarnavimo kokybės tyrimą, paaiškėjo, kad geriausiai klientus aptarnauja „Finasta“, o prasčiausiai – Medicinos ir Šiaulių bankai. Be to, labai suprastėjo reitinge nusmukusio SEB banko klientų aptarnavimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendra šalies bankų aptarnavimo kokybė 2013 m. taip pat suprastėjo, nes bankai esą neįsiklauso į klientų poreikius, skelbia tyrimą atlikusi bendrovė „Dive Lietuva“. Lietuvos bankų klientų asociacijos vadovas Rūtenis Paukštė mano, kad prastą klientų aptarnavimo kokybę šalies bankuose lemia pernelyg dažnai besikeičiantis ir nekompetetingas personalas.

REKLAMA

„Manau, kad bankui žemiausių grandžių darbuotojų išsilavinimui ir mokymams neskiria pakankamai dėmesio. Žinome, kad vadybininkai labai dažnai keičiasi. Matyt, jų ir algos nėra labai didelės – ši turbūt bus pagrindinė priežastis, kad nėra tokio deramai gero aptarnavimo. Mažėjimas skyrių leistų tuos patyrusius darbuotojus ilgiau užlaikyti – kokybė turėtų būti gera“, - „Žinių radijui“ sakė R. Paukštė.

REKLAMA
REKLAMA

Paklaustas, ar klientų aptarnavimo kokybę mažina ir uždarinėjami bankų skyriai bei agresyviai plečiamos elektroninės paslaugos, Rūtenis Paukštė atsakė, kad elektroninės paslaugos yra patogios klientams.

„Elektroninis būdas yra patogus. Jeigu žmogui pakanka išsilavinimo, jam pačiam yra žymiai greičiau ir patogiau daryti pavedimus, nevažinėjant. Labai priklauso nuo to, koks yra gyventojų sugebėjimas dirbti toje elektroninėje erdvėje. Jei jis yra normalus, elektroninė bankininkystė yra pažangos ženklas“, - teigė R. Paukštė.

www.ziniuradijas.lt

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų