„Šiuo metu dėl techninių priežasčių mūsų banke laikinai sutriko galimybė prisijungti prie interneto banko ir mobiliosios programėlės, naudojantis programėle „Smart-ID“ ir mobiliuoju parašu“, – „Facebook“ paskyroje nurodo bankas.
Bankas siūlo prie interneto banko rekomenduojame jungtis slaptažodžių generatoriumi (jei turite) arba šiek tiek luktelti.
Techninius nesklandumus siekiame išspręsti kaip įmanoma greičiau. Atsiprašome už laikinus nepatogumus.
Praėjusią savaitę SEB taip pat pranešė apie nesklandumus.
„Dėl techninių priežasčių naktį iš ketvirtadienio į penktadienį (nuo maždaug 22.30 iki 23.40 val., t.y. gerą valandą) buvo laikinai sutrikusi SEB interneto banko ir mobiliosios programėlės veikla.
Naktį dauguma sutrikimų buvo išspręsta, tačiau dalis naudotojų vis dar negalėjo prisijungti prie mobiliosios programėlės“, – tuomet situaciją paaiškino bankas.
Klientus bankas priima tik iš anksto susitarus. Tad kaip, pavyzdžiui, pervesti pinigų neprisijungus prie programėlės ar interneto banko, nelabai aišku.
Kad nereiktu vykdyti pavedimu , isjunge interneta, bet kalti rusai