„Įsitvirtinę didžiuosiuose Lietuvos miestuose po truputį plečiame aptarnaujamos teritorijos geografiją – kiek anksčiau pradėjome užsakymus vežti klientams Kretingoje, o vasarą aptarnausime juos ir Palangoje bei Šventojoje. Lietuvos pajūryje atostogauja daug „Barboros“ klientų iš Vilniaus ir Kauno, tad sekame paskui juos, o kartu turėsime galimybę savo paslaugą pasiūlyti išbandyti ir čia vasarojantiems kitų Lietuvos miestų gyventojams. Kartu prisidėsime spręsdami ir automobilių spūsčių kurortuose problemą – esame paskaičiavę, kad vienas „Barboros“ automobilis gatvėje pakeičia 40 į parduotuvę judančių automobilių“, – sako „Barboros“ direktorius Tomas Kibildis.
Kaip pasakoja „Barboros“ direktorius, užsakymai į Palangą ir Šventąją specialiai maistui vežti pritaikytais automobiliais bus gabenami iš Klaipėdos, kur didžiosiose „Maxima“ parduotuvėse yra įrengti „Barboros“ prekių surinkimo ir skirstymo centrai.
„Tokiu būdu užtikrinsime pirkėjams daugiau nei 8000 prekių asortimentą“, – sako T.Kibildis, kuris prognozuoja, jog vasarą, pradėjus aptarnauti klientus didžiuosiuose šalies kurortuose, „Barboros“ pirkėjų užsakančių prekes mobiliąja programėle skaičius pirmą kartą viršys perkančiųjų kompiuteriais.
„Maxima grupei“ priklausanti „Barbora“ šiuo metu Lietuvoje turi daugiau nei 440 darbuotojų ir aptarnauja pirkėjus trijuose didžiausiuose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Šį pavasarį „Barbora“ taip pat pradėjo teikti maisto ir kasdienių prekių užsakymo internetu bei pristatymo į namus paslaugą ir Latvijos sostinėje Rygoje.
„Barboros“ pardavimai Lietuvoje 2017 m., pasiekė 19,9 mln. EUR ir buvo 36 proc. didesni nei 2016 m.