Atnaujinta „Mosaic“ parduotuvė po rekonstrukcijos atidaryta Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“.
„Lietuvos darbužių rinka yra prisotinta, todėl pasiūlyti vien kokybiškas prekes ir geras kainas šiandien jau nepakanka. Pirkėjas tampa vis išrankesnis. Maloni apsipirkimo aplinka bei kokybiškas asmeninis aptarnavimas tampa vis svarbesniu pirkimo argumentu. Norint išsilaikyti konkurencinėje aplinkoje, pardavėjai turi į tai investuoti“, – įsitikinusi „Baltika Lietuva“ direktorė Viktorija Krolytė.
„Mosaic“ yra trečioji naujos koncepcijos „Baltika Lietuva“ parduotuvė. Pernai kovą bendrovė atidarė rekonstruotą „Monton“, lapkritį – naują „Baltman“ parduotuvę. Visos jos įsikūrę Vilniaus „Akropolyje“.
„Dvidešimt metų gyvuojanti bendrovė „Baltika Lietuva“ yra viena didžiausią patirtį turinčių drabužių prekybos kompanijų Lietuvoje. Tai patikimas ir svarbus partneris. Vertiname, kad pirmosios naujos koncepcijos parduotuvės atidarytos mūsų prekybos centre. Esame didžiausias prekybos ir pramogų centras šalyje ir mums svarbu pateisinti savo klientų lūkesčius“, – sako Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios bendrovės „Akropolis LT“ direktorė Renata Jakubčionienė.
Atnaujinti prekės ženklus bei sukurti naujus parduotuvių interjerus motininė bendrovė „Baltika Group“ patikėjo tarptautinei kūrybinei agentūrai „Dan Pearlman“, turinčiai didelę patirtį mados industrijoje. Agentūra yra dirbusi su tokiais prekių ženklais, kaip „Escada“, „Adidas“, „Puma“, „Reebok“. Konsultavo BMW, „Mercedes Benz“, „Lufthansa“, „Villeroy Boch“ ir kitų, pasaulyje gerai žinomų prekės ženklų valdytojus.
„Mosaic“ pirkėjas – šiltas ir išsilavinęs, subrendęs žmogus, priimantis racionalius sprendimus. Jis sutinka investuoti į naują drabužį, bet tik tada, kai investicija atsiperka – drabužis yra kokybiškas, tinkamas įvairiomis progomis, neišeina iš mados kartu su kalendoriniu sezonu. Išleisdamas sąžiningai uždirbtus pinigus jis nori gauti ir naudą, ir malonumą. Todėl parduotuvių interjerus siekėme sukurti jaukius, elegantiškus, su racionaliu prekių išdėstymu“, – sako V.Krolytė.
Šiais metais bendrovė ketina atnaujinti ir daugiau parduotuvių. Artimiausiuose pavasario planuose – „Monton“ ir „Baltman“ parduotuvės Klaipėdos „Akropolyje“.
Šiuo metu „Baltika Lietuva“ valdo 28 „Baltman“, „Monton“, „Mosaic“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuvių tinklą didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Bendrovėje dirba daugiau nei 200 darbuotojų.