viktorija krolytė
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „viktorija krolytė“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „viktorija krolytė“.
„Baltika Lietuva“ atnaujina prekės ženklus
Mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, valdanti „Monton“, „Baltman“, „Mosaic“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuvių tinklus, atnaujina valdomus prekės ženklus – atidaryta pirmoji naujos koncepcijos „Mosaic“ parduotuvė Lietuvoje. Atnaujinta „Mosaic“ parduotuvė po rekonstrukcijos atidaryta Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“. „Lietuvos darbužių rinka yra prisotinta, todėl pasiūlyti vien kokybiškas prekes ir geras kainas šiandien jau nepakanka. Pirkėjas tampa vis išrankesnis.
Kaip šį rudenį turėtų rengtis vyrai ir kiek jiems tai kainuos?
Artėjantis ruduo yra ne tik mokslo metų pradžios ar grįžimo į darbą laikas, bet ir proga atnaujinti garderobą. Pasak žinovų, šiais metais vyrų madoje karaliaus trijų dalių pilkas kostiumas, vilnos paltas, ir įvairūs aksesuarai, suteikiantys eilutei išbaigtumo. Nepaisant dominuojančio solidaus stiliaus, dalykinėje vyriškoje aprangoje išliks ir laisvėjimo tendencijos. Tai leis daugiau eksperimentuoti ir išsiversti su mažesniu biudžetu.
Džiaugiasi atsigaunančia prekyba
Drabužių pardavėjai sako: laikas, kai dėl kliento teko konkuruoti su prekybos centrais, turgumi ir net dėvėtų drabužių bendrovėmis, eina į pabaigą.Žmonės jau perka, ir ne vien per akcijas. Tiesa, artėjantis vasaros išpardavimas, anot kai kurių tinklų atstovų, šiemet bus kuklesnis nei ligšioliniai, praneša LTV „Panorama“.
Drabužių pardavėjai sako: dabar – jaunavedžių ir abiturientų metas, jie dažniausi klientai. Bet daugėja ir visų kitų.
„Baltika“ Šiauliuose atidarė 3 parduotuves
Tarptautinė mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“ šiandien Šiauliuose, laisvalaikio ir prekybos centre „Akropolis“, atidarė 3 parduotuves. Naujos „Monton“, „Mosaic“ ir „Baltman“ parduotuvės bendrovės valdomą tinklą išplėtė iki 35 parduotuvių Lietuvoje.
Tarp šiandien atidarytų parduotuvių – pirmoji vyriškų drabužių tinklo „Baltman“ parduotuvė Šiauliuose.
Krizės universitetas
Jei rašant nacionalinį diktantą būtų renkamas dažniausiai Lietuvoje skambantis žodis, juo neabejotinai taptų „krizė“. Ji gerokai pakoregavo ir vartotojų elgseną. Privertė taupyti ar bent apie tai mąstyti. O pernelyg taupantis pirkėjas –rykštė pardavėjui.
Jau kuris laikas tarp prekybininkų ir pirkėjų vyksta nuožmus katės ir pelės žaidimas: vieni iš paskutiniųjų stengiasi taupyti, kiti – vilioti ir gundyti nerealiais pasiūlymais.
Pasikeitusios galimybės privertė vartotoją keisti taktiką.
Pasirodė „Baltman“ dovanų čekių klastotės
Mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“ praneša gavusi duomenų apie suklastotus „Baltman“ 100 litų vertės dovanų čekius. 100 litų vertės „Baltman“ dovanų čekiai buvo platinami vykdant rinkodarinę akciją „Baltman“ kostiumų dienos“. Dovanų čekiai buvo dalinami kostiumus dėvintiems vyrams Vilniaus Gedimino prospekte. Su šiais čekiais pirkėjams suteikiama galimybė pigiau įsigyti kostiumą tik vienoje „Baltman“ parduotuvėje, įsikūrusioje Gedimino prospekte.
Atidaryta žinomų žmonių fotografijų paroda "Svarbus kiekvienas milimetras"
Prekybos ir laisvalaikio centre "Gedimino 9" atidaryta fotografijų paroda "Svarbus kiekvienas milimetras". Parodą inicijavusi kompanija "Samsung" žinomus Lietuvos menininkus, šou pasaulio atstovus, verslininkus ir politikus, kuriuos vienija aistra fotografuoti, pakvietė diskutuoti apie milimetro svarbą įvairiose gyvenimo situacijose.
Vilniuje rengiama fotografijų paroda "Svarbus kiekvienas milimetras"
Lietuvoje žinomi menininkai, verslininkai ir šou pasaulio atstovai, kuriuos vienija aistra fotografuoti, parodoje "Svarbus kiekvienas milimetras" diskutuos apie milimetro svarbą įvairiose gyvenimo situacijose.