Nepaisant ekonomikos nuosmukio, mažmeninės avalynės prekybos tinklas „Deichmann“ 2010 metais Lietuvoje ne tik vykdė sėkmingą plėtrą, bet ir didino pardavimų nuošimtį. 2011 metais bendrovė tęsia plėtrą ir planuoja atidaryti bent 2 naujas parduotuves.
UAB „Deichmann avalynė“ Lietuvoje veikia nuo 2008 metų ir šiuo metu valdo 10 parduotuvių penkiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose. Pernai tuo metu, kai mažmeninės prekybos rinką sukaustė sunkmetis, įmonė fiksavo augančius pardavimus bei tęsė plėtrą. Šiemet bendrovės planuose naujas plėtros etapas – 2011 metais Lietuvoje tikimasi atidaryti dar 2-4 naujas parduotuves.
„Deichmann“ plėtros Lietuvoje sėkmės receptas – madinga, vokiečių kokybės standartus atitinkanti avalynė už mažą kainą bei malonus aptarnavimas parduotuvėse.
UAB „Deichmann avalynė“ priklauso „Deichmann“ įmonių grupei, veikiančiai 19 Europos valstybių ir JAV bei jungiančiai 3 000 parduotuvių visame pasaulyje. 2010 metai buvo sėkmingi ir visos grupės veiklai. Pastaroji ne tik sugebėjo atsispirti sunkmečiui, bet ir pasiekė didžiausią pardavimų apimties augimą per pastaruosius 20 metų. „Deichmann“ įmonių grupės pardavimai padidėjo daugiau nei 12 proc. iki 3,9 mlrd. eurų. Iš viso per 12 praėjusiųjų metų mėnesių buvo parduota daugiau nei 152 milijonai batų porų. Atskleidžiama, kad Europos mažmeninės avalynės prekybos lyderio pardavimams augti padėjo esamų parduotuvių nešamas indėlis bei didesni plėtros tempai kai kuriose rinkose.