„Forbes“ sudarė daugiausiai uždirbančių „Youtube“ žvaigždžių sąrašą. Sudarant sąrašą įvertintos pajamos prieš atskaičiuojant mokesčius. Skaičiai paimti iš „Nielsen“ duomenų bazės, „IMDB“ ir kitų šaltinių – interviu su vadybininkais, teisininkais bei pačiomis žvaigždėmis.
„Youtube“ žvaigždės užsidirba iš reklamų rodomų prieš jų vaizdo įrašą arba už pareklamuotą prekę vaizdo įrašo metu. Kai kurie iš jų, po pasisekimo kuriant vaizdo tinklaraščius ( ang. vlog), buvo pakviesti vaidinti filmuose ar serialuose. Kiti taip pat išleidžia knygas, turi savo drabužių ar kosmetikos liniją.
8-10 vietomis dalinasi trys vazido tinklaraštininkai susikrovę apie 2,5 mln. dolerių.
Viena jų, Rosanna Pansino (32 m.), turinti 6,7 mln. sekėjų. Savo tinklaraštyje ji gamina vaizdo žaidimų, filmų įkvėptus išskirtinius saldumynus. Šiuo metu ji jau išleido kulinarinę knygą.
Romanas Atwoodas (33 m.) turi apie 9,5 mln. sekėjų. Amerikietis išgarsėjo savo linksmais išdaigų klipais. Juokaudamas jis yra pripildęs visą kambarį plastikinių spalvotų kamuoliukų ir net apsimetęs, kad netyčia permeta savo vaiką per balkono atbrailą.
Prie jų taip prisijungia Lilly Singh (27 m.) turinti beveik 9,6 mln. sekėjų. Kitaip ji žinoma kaip „Super moteris“ (angl. Superwoman). Ji kuria satyriškus vaizdelius parodijuodama viską: tiek savo tėvus, tiek nervinančius žmones kino teatro salėje. Jos vaizdo įrašuose pasirodo ir pasaulinės žvaigždės, pavyzdžiui, dainininkė Selena Gomez.
Septintoje vietoje – Michelle Phan (29 m.) uždirbanti 3 mln. dolerių ir turinti beveik 8,7 mln. sekėjų. Ši „Youtube“ žvaigždė vizažo pamokų klipus pavertė didžiuliu verslu, nes turi ir savo lūpų blizgesio liniją. Savo įrašuose ji moko naudotis makiažu taip, kad atrodytum kaip „Lady gaga“ ar lėlė „Barbė“.
Šeštoje ir penktoje vietoje, dvi žvaigždės uždirbusios apie 4,5 mln. dolerių.
Anglas KSI (23 m.) turintis 14,1 mln. sekėjų išgarsėjo po to kaip patalpino klipus, kuriuose pats žaidžia vaizdo žaidimą „FIFA“ ir komentuoja. Taip pat jis kelia įvairių pokštus bei komedijos žanro vaizdelius. Ši sėkmė jį nuvedė link muzikos industrijos, o taip pat ir leido pristatyti savo drabužių liniją.
Rhettas (38 m.) ir Linkas (38 m.) turi kelis „Youtube“ kanalus. Viename iš jų – virš 11 mln. sekėjų. Jie kuria linksmus muzikos klipus, vaizdelius ir parodijuoja reklamas. Vienas populiariausių jų kurtų vaizdo įrašų – „Epinė repo kova“. Nors jų sekėjų kariauna nėra tokia didelė kaip kitų, šis duetas daugiausia uždirbo iš kuriamų komercinių klipų.
Ketvirtoji – Lindsey Stirling (29 m.) uždirbusi 6 mln. dolerių ir turinti beveik 8,3 mln. sekėjų. Ji vienintelė muzikantė šiame sąraše. Išgarsėjo savo vaizdo įrašais, kuriuose šoka ir groja smuiku tuo pačiu metu. Ji taip pasirodė ir „Amerikos talentų“ laidoje.
Antrojoje ir trečiojoje vietoje „Youtube“ turinio kūrėjai, uždirbę 8,5 mln. dolerių.
Duetas „The Fine Bross“, broliai Benny’is Fine’as (35 m.) ir Rafis Fine’as (33 m.) šiuo metu turi apie 14,2 mln. sekėjų. Jie išgarsėjo savo „reakcijų“ įrašais, kuomet filmuoja vaikus, paauglius, vyresniuosius reakacijas žiūrint kitus vaizdo įrašus, žaidimus ar daiktus. Jų populiariausiame įraše rodomi žmonės, žiūrintys vaizdo įrašus ir bandantys nesusijuokti.
Tiek pat uždirbto ir Smosh duetas. Ianas Hecoxas (28 m.) ir Anthony’is Padillas (28 m.) turi 22,3 mln. sekėjų. Jie kuria vaizdo žaidimų, filmų, populiarių televizijos šou parodijas.
Pirmojoje vietoje, 12 mln. dolerių uždirbęs vaizdo žaidimų komentatorius švedas PewDiePie (26 m.). Jis turi 47,1 mln. sekėjų. Tai tikras fenomenas „Youtube“ platformoje. Jo tikrasis vardas Felixas Arvidas Ulfas Kjellbergas. Komentuodamas ir žaisdamas vaizdo žaidimus, per 2015 metus jis uždirbo daugiau nei aktorės Cameron Diaz ar Gwyneth Paltrow.