Plėtrai besiruošiantys lojalumo programos partneriai į šį projektą investuos iki 100 tūkst. eurų. Atsinaujinanti „Mylimiausia“ kortelė išlaikys jai būdingą žalią atspalvį bei širdelės logotipą, kurį papildys naujas šūkis „Visada kartu“.
„Lojalumo kortelė „Mylimiausia“ išlaiko nuoseklų ir stabilų augimą, pritraukdama naujus vartotojus. Pernai išduotų kortelių skaičius padidėjo 6 proc. iki 1,73 mln., o šiemet birželio pradžioje jų apyvartoje iš viso buvo 1,75 mln. Didelį plėtros potencialą matome kortelės skaitmeninime ir elektroninės prekybos segmente, kuris pastaraisiais metais ypač sparčiai išaugo“, – sako lojalumo programos „Mylimiausia“ projektų vadovė Vilija Jurkėnienė.
Kas penkta (22 proc.) „Mylimiausia“ kortelė yra ir programos partnerio banko SEB mokėjimo kortelė. Ji jau yra ir banko mobiliojoje piniginėje, kurią galima naudoti ne tik telefone, bet ir išmaniuosiuose laikrodžiuose su „Android“ bei „iOs“ operacinėmis sistemomis.
„Populiarėjantys bekontakčiai atsiskaitymai, kaip ir lojalumo kortelių nuskaitymai, skatina „Mylimiausiai“ suteikti ateities dizainą: vertikalų formatą. Didieji JAV bankai jau pereina prie vertikalaus debeto kortelių dizaino, kuris kortelės pavadinimą, taip pat kliento vardą ir pavardę leidžia nuskaityti ne horizontaliai, o vertikaliai. Pačiam vartotojui tai yra kur patogesnis ir natūralesnis kortelės naudojimas su bekontaktėmis technologijomis. Pastarosios iš esmės keičia tai, kaip mes naudojame ir naudosime įprastas atsiskaitymo priemones ir lojalumo kortele“, – sako V. Jurkėnienė.
SEB banko duomenimis, vien šių metų gegužę banko klientai telefonu ar išmaniuoju laikrodžiu už prekes ar pirkinius atsiskaitė 800 tūkst. kartų ir iš viso tokiu būdu išleido daugiau negu 10 mln. eurų. Palyginti su pernai geguže, atsiskaitymų telefonu ar laikrodžiu skaičius išaugo 70 proc., o atsiskaitymų suma šoktelėjo beveik du kartus.
Pasak V. Jurkėnienės, kortelės skaitmeninimas svarbus, nes šiuolaikinis vartotojas vis rečiau nešiojasi piniginę, kuri iš esmės persikėlė į telefoną suteikiantį galimybę atsiskaityti, pasinaudoti įvairiomis lojalumo programomis bei pasiūlymais. Projektas svarbus ir aplinkosaugos prasme, nes mažintų plastiko kiekį, kurį apsipirkdami naudoja vartotojai, jiems nereikės pildyti popierinių anketų. Be to, virtuali kortelė turės daugiau potencialo žaidimo elementų pagalba įtraukti klientus aktyviau naudotis pasiūlymais, padės identifikuoti vartotoją jam perkant elektroninėse parduotuvėse ir jose naudotis šia lojalumo kortele.
Programos partneriai iki metų pabaigos planuoja prisijungti pirmąją elektroninę parduotuvę, kurioje galiotų „Mylimiausia“ lojalumo kortelė, taip pat ji turėtų pradėti veikti ir vienos iš partnerių „Gintarinės vaistinės“ elektroninėje parduotuvėje, taip pat vyksta derybos dėl naujų partnerių prisijungimo prie programos.
„Virtuali kortelės vartotojams, bet ir suteiks išsamią informaciją apie nepanaudotus kortelės eurus, galiojančius pasiūlymus. Ateityje numatoma vartotojams pasiūlymus personalizuoti, informuoti apie naujienas bei pokyčius, padėti planuotis pirkinius. Kasmet stebime tendenciją, jog ne visos sukauptos nuolaidos yra išnaudojamos, nors kylant kainoms, galutinė prekės ar paslaugos kaina tampa ypač svarbi ar net lemiama. Siekiame nepalikti to atsitiktinumui ar nuostabos elementui jau stovint prie kasos, o atvirkščiai – į tai maksimaliai įtraukti vartotoją“, – teigia V. Jurkėnienė.
Lojalumo programos duomenimis, per paskutinius tris mėnesius „Mylimiausia“ kortele bent kartą pasinaudojo 48 proc. jos turėtojų.
Šiuo metu „Mylimiausia“ kortelė veikia 250 „Gintarinės vaistinės“ vaistinių, 26-iuose restoranuose „Čili Pizza“, 96-iose viso aptarnavimo bei automatinėse „Circle K“ degalinėse. SEB bankas išduoda „SEB Mylimiausia Mastercard“ banko kortelę ir nuolaidų kortelę viename.
Iš programos pasitraukus „Senukams“, kurie nutarė plėtoti individualią nuolaidų sistemą, „Mylimiausia“ derasi dėl naujų programos partnerių prisijungimo su keletu naujų prekės ženklų.