Kaip informuoja naujienų agentūra „Reuters“, praėjusį mėnesį Airijoje kilęs arklienos skandalas sparčiai nuvilnijo per visą Europą: nuo prekybos centrų lentynų imta šalinti gatavus jautienos patiekalus, o žmonės visai prarado tikėjimą tuo, ką valgo. Skandalas taip pat sukėlė susirūpinimą dėl maisto produktų ženklinimo bei sudėtingos maisto tiekimo grandinės Europos Sąjungoje, o nacionalinėms vyriausybėms teko aiškintis dėl kontrolės stokos.
Minėto tyrimo, kurį atliko tyrimų bendrovė „Consumer Intelligence“, rezultatai parodė, kad penktadalis žmonių Didžiojoje Britanijoje dėl arklienos skandalo apskritai ėmė pirkti mažiau mėsos. „Mūsų tyrimo rezultatai rodo, kad šis skandalas tikrai sudavė smūgį vartotojams pakeisdamas ne tik jų apsipirkimo įpročius, bet ir iš esmės pakeisdamas maitinimosi įpročius“, – sakė „Consumer Intelligence“ atstovas Deividas Blekas.
Apklausa, kurioje dalyvavo daugiau nei 2 tūkst. 200 žmonių, buvo atlikta vasario 14-15 d. d.