• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Buvimas verslininku yra užkoduotas žmogaus DNR ar to galima išmokyti?

Naujas Babsono koledžo atliktas tyrimas parodė: jei verslo studentai yra dalyvavę bent dviejose pagrindinėse paskaitose apie verslą, tai gali turėti „teigiamą įtaką“ pradedant savo verslą ir kuriant naujas kompanijas.

REKLAMA
REKLAMA

Masačusetso valstijoje esančio koledžo profesoriai apklausė daugiau kaip 3,7 tūkst. buvusių studentų ir nustatė, kad mažiausiai dvi paskaitos apie verslininkystės pagrindus smarkiai paveikė studentų sprendimą įkurti savo kompanijas. Taip pat nustatyta, kad skatinimas studentus kurti ir rašyti verslo planus turėjo šiokią tokią įtaką skatinant juos vėliau pradėti savo verslą.

REKLAMA

„Atėjo laikas atmesti išankstinę abejonę, ar verta mokyti verslo, nes dabar mes turime empirinių įrodymų, kad tai turi įtaką, – rašoma profesorių pateiktoje ataskaitoje apie atliktą tyrimą. – Mes manome, kad verslininkauti turi būti mokoma ne tik dėl verslininkų rengimo, tačiau ir tam, kad padėtume studentams apsispręsti, ar jie pasirengę tapti verslininkais.“

REKLAMA
REKLAMA

Tiriant nebuvo atrasta ryšio tarp studentų potraukio tapti verslininkais ir to, kad jų tėvai yra ar buvo verslininkai. Taip pat nustatyta, kad vyrai labiau linkę tapti verslininkais nei moterys. Be to, kuo didesnės studentų pajamos, tuo mažiau jie linkę imtis verslo, rodo apklausos rezultatai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kitas svarbus atradimas tas, kad buvę studentai labiau linkę pradėti savo verslą, jei jų netenkina dabartinės darbo sąlygos.

„Esame įsitikinę, kad verslumo turi būti mokomi visi verslo studentai, nes tai yra visų verslo šakų pradžia, – rašo Babsono koledžo profesoriai. – Jei niekada nebūtų buvę jokių verslininkų, nebūtų ir verslo mokyklų.“

REKLAMA

2002 metais Harvardo verslo mokyklos atliktas tyrimas parodė, kad sugebėjus įtikinti studentus, jog jie pajėgūs valdyti savo verslą, jie bus linkę taip ir padaryti.

„Darant prielaidą, kad dauguma mūsų studentų linkę pasinaudoti pasitaikančiomis galimybėmis, turi tikslą, yra gudrūs ir sugeba sunkiai dirbti, mums telieka jiems suteikti įrankius ir metodus, kad padidintume jų sėkmės galimybes“, – teigė Harvardo universiteto profesorius Howardas H. Stevensonas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų