Krovinių vežimas į Rusiją geležinkeliais yra viena iš alternatyvų ekspeditoriams, krovininiams automobiliams stringant pasienyje. Ar Rusija neapribos geležinkeliais vežamų krovinių srauto, gal jau yra pirmųjų tokio ribojimo ženklų?
Lietuvos nacionalinės ekspeditorių ir logistų asociacijos prezidentas Tautginas Sankauskas „Žinių radijo“ laidoje „Žaliavų rinkos pulsas" sakė girdėjęs, jog tokie suvaržymai bando „persikelti“ ir į geležinkelius:
„Kol kas tai tik gandai, ne oficialios žinios. Bet faktas, kad klientai savo prekėms transportuoti ieško kitų, alternatyvių būdų. Mūsų asociacijos įmonėse, turinčiose sandėlius, matyti ir prekių kaupimo tendencijos. Klientai jau prašo pakeisti maršrutus, kuriais įprastai važiuodavome. Taigi, esame tam tikroje nežinomybėje. Kiekviena bendrovė savaip, individualiai sprendžia tas problemas. Galbūt automobilių eiles pasienyje galima aiškinti prasidedančiu prieššventiniu laikotarpiu, bet netrukus, matyt, bus aiškios ir tikrosios priežastys. Žinoma, kitose šalyse registruotiems vežėjams lengviau įprastais maršrutais pristatyti prekes. Kai dėl transportavimo kainų, apie ženklius pokyčius dar neteko girdėti, tad sunku pasakyti ką nors konkretaus. Bet jeigu klientas prašo keisti maršrutą, vadinasi, kinta ir pristatyto terminai. Ir tai neabejotinai atsilieps kainai“, - kalbėjo T. Sankauskas.