„Aprangos“ grupė šį rudenį į prekybos centrą „Europa“ investavo 3,5 mln. litų. Mažmeninės prekybos tinklas sostinės prekybos centre investavo į penkių naujų drabužių ir aksesuarų parduotuvių atidarymą bei senos parduotuvės rekonstrukciją.
Tarp naujų parduotuvių – tokie prekės ženklai kaip „Strellson“, „Coccinele“, „PennyBlack“. Šį savaitgalį taip pat planuojama atidaryti „Marella“ prekės ženklo parduotuvę.
„Iš esmės pertvarkėme mūsų valdomą prekybos plotą PC „Europa“, orientuodamiesi į aukštesnių pajamų verslo segmento pirkėją, kuris dirba ir leidžia laisvalaikį aplink centrą,“ – teigė Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius ir pridūrė, kad ateityje šiame prekybos centre planuoja įgyvendinti dar kelis projektus.