Susisiekimo ministerijos Strateginio planavimo ir finansų departamento direktorius Arenijus Jackus „Žinių radijui“ sakė, kad du trečdalius ekonominės „Rail Baltica“ projekto naudos generuos krovinių pervežimas.
„Suplanuota, kad dieną turėtų važiuoti keleiviai, o naktį kroviniai. Du trečdaliai ekonominės naudos būtų generuojama iš krovinių vežimo. Tai greitis 240 km/h yra skirtas išskirtinai keleiviams“, - laidoje „Aktualioji valanda“ sakė A. Jackus.
„Tokiu greičiu bus galima važiuoti tik nuo Kauno iki Panevėžio ir iki Latvijos pusės, o nuo Lenkijos sienos iki Kauno statoma 120 km/h greičio linija, kuri pradiniame projekto etape galėtų kaip jungtis su ES geležinkelių rinka. Iš tikrųjų tuomet būtų galima užsiimti labai stiprias logistines pozicijas“