Šį rugsėjį interneto vidutinis vienos dienos realių vartotojų (angl. real users) skaičius Lietuvoje siekė 1,349 mln. Tai yra 161 tūkst., arba 10,7 proc. mažiau nei praėjusių metų rugsėjį, rodo naujausi „Gemius Audience“ rinkos tyrimų duomenys.
Tačiau portalo tv3.lt vidutinis dienos realių vartotojų skaičius per šį laikotarpį išaugo 27,8 proc. – nuo 409,8 tūkst. iki 523,1 tūkst. Kitų trijų Lietuvoje populiarių portalų skaitytojų skaičius sumažėjo atitinkamai nuo 5 proc. iki 12 proc.
Rugsėjo mėnesį pasiektas tv3.lt realių vartotojų skaičius yra didžiausias nuo jo veiklos pradžios.
„Per pastaruosius metus mums pavyko gerokai padidinti portalo tv3.lt skaitytojų auditoriją, nors visa rinka ir kiti portalai juos prarado. Vadinasi, mūsų strategija kiekvienam skaitytojui teikti skirtingą, bet būtent jam ar jai aktualią informacija pasiteisino“, – sako tv3.lt vyriausiasis redaktorius Artūras Anužis.
Jis atkreipė dėmesį, kad per pastaruosius metus portalas pastebimai pagerino ir visus kitus skaitomumo rodiklius.
„Gemius Audence“ duomenimis, 2022 m. rugsėjį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu, tv3.lt puslapių peržiūrų (angl. views) skaičius išaugo 46 proc. – nuo 52 mln. iki 76 mln.
Per metus antro skaitomiausio Lietuvoje portalo apsilankymų (angl. visits) padidėjo 44 proc. – nuo 18 mln. iki 26 mln., o portale praleistas vidutinis laikas (angl. average time spent) – net 72 proc. – nuo 52 min. iki daugiau kaip 1 val. 26 min.
„Rugsėjį didelio skaitytojų susidomėjimo sulaukė ne tik Europos vyrų krepšinio čempionatas, kurio svarbiausios rungtynės buvo transliuojamos ir portale. Jiems taip pat rūpėjo Jungtinės Karalystės karalienės mirtis ir laidotuvės, su jomis susijusios karališkos naujienos, taip pat neslūgsta dėmesys naujienoms apie sėkmingą ukrainiečių atsaką prieš karą pradėjusią Rusiją“, – komentavo A. Anužis.
Pagal vidutinį dienos realių vartotojų skaičių praėjusių metų rugsėjį tv3.lt buvo ketvirtoje vietoje, o šiemet jau 7 mėnesius iš eilės – antroje vietoje.
Portalas tv3.lt priklauso didžiausiai žiniasklaidos grupei Baltijos šalyse „All Media Lithuania“.
Lietuvoje jai priklauso televizijos kanalai TV3, TV6, TV8 ir TV3 Plus, nemokama internetinė vaizdo platforma TV3 Play, radijo stotis „Power Hit Radio“, internetinė radijo stotis „PWR Gold“, skaitmeninė palydovinė televizija „Home3“, sporto kanalai „TV3 Sport“, „TV3 Sport 2“ ir „TV3 Sport Open“, filmų kanalas „TV3 Film“ ir naujos kartos televizija „Go3“.
Rygoje vykusiame reklamos ir rinkodaros profesionalų forume „Baltic Brand Forum 2022“ TV3 pripažinta geriausiu žiniasklaidos prekės ženklu Lietuvoje ir Baltijos šalyse.