„Alphabet“ pranešė trečiąjį ketvirtį uždirbusi 14 mlrd. JAV dolerių pelną iš pajamų iš reklamos, kurios, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo vos 6 proc. iki 69 mlrd. JAV dolerių.
Išskyrus vieną ketvirtį COVID-19 pandemijos pradžioje, tai yra silpniausias „Alphabet“ pajamų augimas per bet kurį ketvirtį nuo 2014 metų.
„Kai „Google“ lėtėja, tai yra blogas ženklas skaitmeninei reklamai apskritai“, – pažymėjo „Insider Intelligence“ analitikė Evelyn Mitchell (Evelin Mičel).
„Šis nuviliantis „Google“ ketvirtis reiškia sunkius laikus, jei rinkos sąlygos ir toliau blogės“, – pridūrė ji.
Po pelno ataskaitos paskelbimo „Alphabet“ akcijos atpigo 6,8 proc. iki 97,35 JAV dolerių.
„Laikui bėgant mes turėjome nepaprasto augimo laikotarpių, tačiau yra laikotarpių, kuriuos vertinu kaip metą skirti laiko įmonės optimizavimui, kad užtikrintume, jog būsime pasiruošę ateinančiam augimo dešimtmečiui“, – teigė „Alphabet“ generalinis direktorius Sundaras Pichai.
„Vertinu šį metą kaip vieną iš tų akimirkų“, – kalbėjo jis analitikams ir investuotojams.
Didžiosios technologijų įmonės susiduria su daugybe iššūkių, pradedant infliacija ir baigiant karu Ukrainoje, o tai daro spaudimą pajamoms.
„Alphabet“ aktyviai samdė naujus darbuotojus visą pandemijos laikotarpį, tačiau paskelbė apie lėtinamą samdą dėl sulėtėjusio pajamų iš reklamos augimo.
„Kitais metais lėtėjant darbuotojų skaičiui ir toliau samdysime naujus žmones į svarbias pareigas, ypač sutelkdami dėmesį į geriausius inžinerinius ir techninius talentus“, – teigė finansų direktorė Ruth Porat (Rut Porat).
Daugelis kitų technologijų įmonių nusprendė atleisti darbuotojus, įskaitant „Netflix“ ir „Twitter“, arba sulėtinti samdymo tempą, pavyzdžiui, „Microsoft“ ir „Snap“.