Pelnas iki mokesčių, palūkanų, amortizacijos, nuomos išlaidų atskaičiavimų (EBITDAR) išaugo nuo 0,3 mln. eurų iki 129,7 mln. eurų.
Keleivių pervežimo pajamų pernai gauta apytikriai 400 mln. eurų, o įplaukos į lėktuvų lizingo pagal ACMI sutartis siekė 77 mln. eurų.
Pagrindinės veiklos pelnas 2022-aisiais siekė 32 mln. eurų, palyginti su 56 mln. eurų pagrindinės veiklos nuostoliu užpernai.
Pranešime nurodoma, kad praėjusių metų bendrovės veiklos rezultatams neigiamos įtakos turėjo pirmąjį metų ketvirtį taikytos COVID-19 karantino priemonės bei Rusijos invazija į Ukrainą, taip pat komponentų lėktuvams stygius, neleidęs dirbti visu pajėgumu.
Kita vertus, teigiamos įtakos turėjo po ribojimų panaikinimo išaugusi ir lūkesčius pranokusi skrydžių paklausa, taip pat 11 orlaivių nuomos kitiems Europos vežėjams pajamos.
„Air Baltic“ vadovas Martinas Gaussas pareiškė, jog bendrovė yra kelyje į stabilų pelningumą, ir pridūrė, kad pagrindinis tikslas išlieka nepakitęs – užtikrinti kuo geresnį oro susisiekimą su Baltijos šalimis.
2022-aisiais aviakompanija pritraukė 3,34 mln. keleivių – 2,1 karto daugiau nei 2021 metais. Skrydžių padaugėjo 59 proc. iki 37,3 tūkstančio.
Savo dalį Rygos oro uosto keleivių rinkoje pernai bendrovė vertina 51 proc., Vilniaus – 11 proc., Talino – 21 procentu.
97,97 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonė „Aircraft Leasing 1“.