Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas liepą-rugsėjį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sunyko nuo 984 mln. iki 352 mln. eurų, o staigų kritimą nulėmė vienkartiniai apytikriai 300 mln. eurų nurašymai dėl pasitraukimo iš Rusijos rinkos. Grynasis pelnas iš tęsiamo verslo sumenko nuo 479 mln. iki 66 mln. eurų.
Pardavimų pajamos padidėjo 11,4 proc. iki 6,41 mlrd. eurų, tačiau jų prieaugis, atmetus valiutų kursų svyravimus buvo gerokai kuklesnis – 4 procentai.
Neįvertinus valiutų santykių pokyčių, įplaukos Kinijoje sunyko 26,6 proc., tuo tarpu kitose Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono rinkose – padidėjo 14,6 proc., Šiaurės Amerikoje – 8,2 proc., EMEA regione – 7,4 proc., Lotynų Amerikoje – 1,5 karto.
Prognozes visiems šiems metams „Adidas“ apkarpė ketvirtą kartą nuo 2022-ųjų pradžios. Šįkart įplaukų augimo, atmetus valiutų kursų svyravimas, sumažinta nuo 4-6 proc. iki 1-3 proc., o grynojo pelno iš tęsiamo verslo – nuo 500 mln. iki 250 mln. eurų.
Antradienį „Adidas“ naujuoju bendrovės vadovu paskyrė Bjorną Guldeną, pastaruoju metu vadovavusį konkuruojančiai „Puma“, tikėdamasi, kad jis padės įveikti ne vieną mėnesį besitęsiančius sunkumus.
„Adidas“ rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžioje sumažėjo 29 proc. iki 20,9 mlrd. eurų.