Tai, anot antilobistų organizacijos „LobbyControl“, sutampa su Vokietijos siekiu įtikinti Europos Sąjungos nares balsuoti prieš automobilių išmetamo anglies dvideginio kiekio sumažinimą iki 95 gramų per kilometrą dar iki 2020 metų. Vokietija įtikinėja kitas šalis nukelti šį reikalavimą dar ketveriems metams iki 2024-ųjų, nes taip neva gali nukentėti Europos automobilių rinka.
Iš esmės tai labiausiai paveiks didžiųjų automobilių gamintojus, tokius kaip BMW, „Audi“ ir „Mercedes“. Pastarieji gamina daugiau kuro naudojančius automobilius nei „Fiat“, „Renault“ ir kiti Europos gamintojai.
Vokietija jau nuo birželio įtikinėja Vengriją, Slovakiją ir Portugaliją, kur yra gaminami šie automobiliai, pratęsti apribojimų įsigaliojimo laiką. Prancūzija irgi laikosi panašios pozicijos, nes apribojimai pareikalaus naujų investicijų, o prancūzų gamintojai dabar išgyvena ne pačius geriausius laikus.
Vokietijos opozicinės kairiųjų partijos atstovas Klausas Ernstas teigia, kad tai yra precedo neturintis atvejis.
„A. Merkel yra BMW kišenėje“, – drąsiai teigė jis.