• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvoje nemenką skandalą sukėlusi „g taško“ Vilniaus reklama tęsia savo kovą už išlikimą ir užsienyje. Anksčiau susidūrę su raginimais atsisakyti tokios Vilniaus reklamos iš šalies valdžios ar Bažnyčios atstovų, reklamos kūrėjai sulaukė ir britų ASA dėmesio.

Lietuvoje nemenką skandalą sukėlusi „g taško“ Vilniaus reklama tęsia savo kovą už išlikimą ir užsienyje. Anksčiau susidūrę su raginimais atsisakyti tokios Vilniaus reklamos iš šalies valdžios ar Bažnyčios atstovų, reklamos kūrėjai sulaukė ir britų ASA dėmesio.

REKLAMA

Didžiosios Britanijos reklamos priežiūros institucija (Advertising Standards Authority, ASA) sulaukė prašymo ištirti, ar Vilnių reklamuojanti moteris atitinka vietos reklamos įstatymus dėl savo erotinio pobūdžio.

„Go Vilnius“ reklamoje pavaizduota moteris, gulinti ant audeklo, kuriame pavaizduotas Europos žemėlapis ir rankoje, sugniaužusi tą vietą, kurioje turėtų būti Lietuva. Užrašas skelbia, kad „Vilnius yra Europos g taškas“ ir „niekas nežino, kur jis yra, bet kai atranda – tai būna nuostabu“.

Skunde ASA yra nurodoma, kad reklama yra „demonstruojanti atvirą seksualumą“ ir teigiama, kad moteris šioje reklamoje yra „nesusijusi su reklamuojamu produktu“.

REKLAMA
REKLAMA

Reklamos kūrėjai savo komentare britų institucijai paaiškino, kad reklama yra žaisminga ir skirta atkreipti dėmesį, bei padidinti miesto žinomumą.

REKLAMA

Moteris reklamoje, anot „Go Vilnius“ yra tinkama, nes ji „aiškiai identifikuoja Vilniaus vietą“. Taip pat nesutinkama su nuomone, kad ši reklama yra „atvirai seksuali“.

Pasak reklamos kūrėjų, jie sulaukė tik vieno pasipiktinimo dėl šios reklamos, todėl „nemano, kad galėjo būti padaryta plataus masto žala“.

Išklausę abiejų pusių argumentus ASA atstovai nusprendė, kad reklama nepažeidžia etiškos reklamos gairių, nepaisant to, kad joje „atsispindi seksualinis tonas“.

REKLAMA
REKLAMA

Cenzoriai taip pat atsižvelgė į humoro potekstę reklamoje, ypač atsižvelgiant į teiginį „niekas nežino, kur tai yra, bet kai atranda – tai būna nuostabu“ ir aplinkybes, kuriose atsidūrusi reklamoje pavaizduota moteris.

„Mes nusprendėme, kad reklamoje nėra nieko, kas rodytų išnaudojantį ar žeminantį toną ar scenarijų“, – rašoma institucijos pranešime.

Nepaisant to, kad kai kam gali pasirodyti, jog ši reklama yra neskoninga, ASA neįžvelgia moters sudaiktinimo šioje reklamoje ir nemano, kad ji galėtų sukelti didelę žalą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų