Pagavus tą signalą, paieškų zonos spindulys sumažėjo iki 5 km, ketvirtadienį sakė tyrėjų grupės vadovas Aymanas al Moqademas.
Jis pabrėžė, kad lainerio juodosios dėžės dar nebuvo rastos ir kad jų paieškoms reikės pasitelkti itin modernias technologijas.
Tas signalas buvo gautas iš vieno lainerio elektroninio atsakiklio, padedančio nustatyti lėktuvo buvimo vietą, žurnalistams aiškino A.al Moqademas.
Savo ruožtu Prancūzijos aviacijos saugos agentūra (BEA) ketvirtadienį pranešė, kad artimiausiomis dienomis bus pradėta „EgyptAir“ lėktuvo nuolaužų ir jo juodųjų dėžių paieška giliuosiuose vandenyse.
„Giliųjų vandenų paieškų operacija prasidės artimiausiomis dienomis, kai į nelaimės rajoną atvyks Prancūzijos karinio jūrų laivyno žvalgybos laivas „La Place“, – nurodė BEA, kuri padeda Egipto pareigūnams tirti gegužės 19 dieną įvykusią katastrofą.
Laineris „Airbus 320“ nukrito į Viduržemio jūrą pakeliui iš Paryžiaus į Kairą. Visi 66 juo skridę žmonės žuvo.