Trijų asmenų šeima – sutuoktiniai ir 10 metų jų dukra iš Warwickshire’o grafystės nutarė netylėti ir apie tokią kelionę pranešti visai šaliai.
Nors už bilietus į Ispanijai priklausančią Menorcos salą atostogų organizatoriui TUI jie paklojo 1 300 svarų sterlingų (1 458 eurų), atgalinis skrydis iš ten į Birminghamą nepriminė puikios atostogų pabaigos – žmonės sėdėjo ant salono grindų.
Taip atsitiko nepaisant to, kad šeima prieš kelionę atgal anksčiau atvyko į oro uostą tam, kad galėtų rezervuoti vietas lėktuve ir pakeliui namo sėdėtų šalia.
„Mūsų vietos buvo D, E ir F 41 eilėje. Tačiau tik įlipę į lėktuvą pamatėme, kad po eilę žyminčiais numeriais nieko nėra. Tik susižvalgėme tarpusavyje stebėdamiesi – kur dingo krėslai?“, – žiniasklaidai pasakojo Paula Taylor.
Įlaipinus visus keleivius paaiškėjo, kad liko tik viena laisva vieta – ji atiteko dukrai, o sutuoktiniams pasiūlytos įgulos narių vietos – atlenkiamos sėdynės orlaivio salono gale.
Tačiau lėktuvui pakilus skrydžio palydovai taip dažnai keleiviams tiekė maistą, kad ramiai sėdėti buvo neįmanoma, tad sutuoktiniai nutarė prisėsti ant grindų netoli tos vietos, kur buvo dukra – mažai mergaitei buvo nejauku vienai.
Bendrovė TUI pasiaiškino, kad paskutinę minutę teko pakeisti lėktuvą, dėl to ir susiklostė tokia nemaloni situacija.
Atostogų organizatoriai pasiūlė be vietų likusiems šeimos nariams po 30 svarų sterlingų (34 eurus) kaip geros valios ženklą. Vėliau keleiviams susisiekus su bendrovės biuru, kompanija grąžino šeimai pinigus, išleistus skrydžio bilietams.
Keleivių pervežimo taisyklės griežtai reikalauja, kad lėktuve žmonės sėdėtų tam pritaikytose vietose, todėl šį atvejį taip pat tiria Britanijos civilinės aviacijos kontrolieriai.