Perspėjo apie problemas
„Skrydis vakar iš Vilniaus turėjo būti 19.50, tačiau valandai buvo atidėtas, todėl pakilome apie 21 valandą.
Pirmoji skrydžio valanda buvo rami, tačiau staiga lėktuve užsidegė perspėjančios lemputės apie tai, kad reikia prisisegti saugos diržus.
Kai tai padarėme, lėktuvo pilotas perspėja apie galimą turbulenciją. Po 5 minučių po lėktuvą pradėjo kone bėgioti susijaudinusios stiuardesės.
Mums buvo pasakyta, kad yra problemų“, – prisiminė su dviem vaikais skridusi lietuvė.
„Po šių žodžių, kone už 15 minučių, nusileidome. Pamatėme, kad prie lėktuvo privažiavusios kelios gaisrinės bei aplink – daugybė darbuotojų. Atrodė, kad degame. Vėliau mums aiškino apie kažkokią nukritusią detalę“, – pasakojo moteris.
Įkalino oro uoste
Lėktuve keleiviai su mažais vaikais ir kūdikiais ant rankų laukė apie 30-40 minučių, kol bus pašalintos problemos. Vėliau visi buvo išlaipinti.
„Kaip supratome vėliau, lėktuvas nusileido artimiausiame oro uoste, tame, kuriame nėra nė vieno „Wizzair“ atstovo, galėjusio tuo laiku padėti keleiviams.
Skubos tvarka vykdytas nusileidimas nebuvo planuotas. Tame oro uoste mes prabuvome apie 4 valandas, nesulaukėme jokių žinių apie galimus trikdžius, pataisymus ar planus, kas bus toliau.
Vos po dviejų valandų mes prisiprašėme karšto vandens, kad galėtume su keliomis mamomis padaryti mišinuką savo vaikams. Prašiau iš lėktuvo atvežti vežimėlį, kurį vežiausi, tačiau tai padaryti buvo atsisakyta.
Praėjus beveik 4 valandoms, vežimėlį mums atvežė. Jis buvo priklausantis oro uostui, ne mūsų. Taip pat ir eilės į tualetą buvo nusidriekusios tokios, kad reikėjo laukti daugiau nei valandą“, – piktinosi lietuvė.
Vis dar Berlyne
Praėjus 4 valandoms, kaip pasakojo skaitytoja, ledai pajudėjo. „Žmonėms, keliavusiems su vaikais, buvo pasiūlytas viešbutis Berlyne.
Mums reikėjo susimokėti už taksi, tačiau aš neturėjau eurų. Grynais turėjau tik svarus, todėl vykau su kita šeima, susikooperavome.
Šiuo metu vis dar esame viešbutyje, skrydis į Lutoną numatomas po pietų“, - pasakojo moteris ir pridūrė ypač besijaudinanti dėl savo mergaičių sveikatos.
„Jos labai išsigando, buvo baisus nusileidimas, o ką jau kalbėti apie paniką ir nerimą, kurį patyrėme.“
„Wizz Air“: viskas dėl saugumo
Savo ruožtu „Wizz Air“ pateikė oficialų komentarą tv3.lt skaitytojams apie susidariusią situaciją spalio 29-ąją. „Orlaivis, spalio 29 dieną skridęs iš Vilniaus į Londono Lutono oro uostą (skrydžio nr. W6 8005), nusileido Berlyno Tegelio oro uoste dėl nenumatytų techninių nesklandumų, atsiradusių skrydžio metu.
Atlikta privaloma orlaivio techninė apžiūra. Kad sumažintų vėlavimą, bendrovė nusprendė vykdyti skrydį iš Berlyno į Londono Lutono oro uostą su kitu orlaiviu spalio 30 dieną.
Visiems skrydžio keleiviams buvo suteikti maisto kuponai bei apgyvendinimas viešbutyje, kaip numato ES bei „Wizz Air“ reglamentai.
Bendrovė nuoširdžiai atsiprašo visų nepatogumų patyrusių keleivių, tačiau kartu norime priminti, kad keleivių, įgulos ir orlaivių saugumas visada išlieka mūsų prioritetu.