• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Švedų UNICEF padalinys išleido naują reklamos kampaniją skatinančią žmones realiais darbais ar pinigais prisidėti prie pagalbos gelbėjant Afrikos vaikus, vietoje paplitusio "laikinimo" socialiniame tinkle "Facebook".

Švedų UNICEF padalinys išleido naują reklamos kampaniją skatinančią žmones realiais darbais ar pinigais prisidėti prie pagalbos gelbėjant Afrikos vaikus, vietoje paplitusio "laikinimo" socialiniame tinkle "Facebook".

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Švedai atkreipia visuomenės dėmesį, kad "Like" mygtuko paspaudimas vaikų nuo poliomielito neišgelbės, o vakcinos - kurias galima būtų nupirkti už paaukotus pinigus - gali. Pagrindinis reklamos kampanijos šūkis: "laikinimas" gyvybių neišgelbės.

Matyt, buvo pastebėta, kad žmonės virtualiai "pamėgę" UNICEF veiklą, jaučiasi atlikę pareigą padėti kitiems. Ši reklaminė kampaniją yra pirmoji nukreipta prieš visuotinį "feisbukėjimą", kai žmonės vietoje realių emocijų ir darbų save išreiškia virtualiose interneto platybėse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų