• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Skrydžio palydovai darbo metu keliauja po visą pasaulį ir turi galimybę pažinti daug žmonių ir įvairių šalių kultūras. Pats darbo pobūdis nulemia tai, kad jie susiduria su nuolatiniu stresu ir fiziniais  ištvermei. Tačiau yra vienas dalykas, kurį skrydžio palydovai pažymi kaip vieną iš labiausiai erzinančių – tai problemos susirgus.

Skrydžio palydovai darbo metu keliauja po visą pasaulį ir turi galimybę pažinti daug žmonių ir įvairių šalių kultūras. Pats darbo pobūdis nulemia tai, kad jie susiduria su nuolatiniu stresu ir fiziniais  ištvermei. Tačiau yra vienas dalykas, kurį skrydžio palydovai pažymi kaip vieną iš labiausiai erzinančių – tai problemos susirgus.

REKLAMA

Darbas skrydžio palydovu yra visiška priešingybė ramiam sėdimam darbui ir gali kelti daug streso ar sunkių akimirkų. Skrydžio palydovė leidiniui „Express“ atskleidė, kas labiausiai erziną ją ir jos kolegas.

Savo knygoje „Cruising Altitude“ skrydžių palydovė Heather Poole paaiškino, kad daugiausiai galvos skausmo jų darbe sukelia tos akimirkos, kuomet tenka darbo metu susidurti su atsiprašymais dėl ligos. Šiame darbe galima susitaikyti su daug kuo, tačiau ne skrydžių praleidimu dėl ligų, teigia autorė.

„Skrydžio palydovai vengia prašytis laisvų dienų dėl daugelio priežasčių, viena iš svarbiausių kurių yra vengimas susirgus užstrigti toli nuo namų, ypač jeigu dar kyla ir vaikų klausimas“, – aiškina skrydžių palydovė.

REKLAMA
REKLAMA

„Daugelis iš mūsų darysime viską, kad pasiektume mums reikalingą vietą prieš įsirašant savo vardą į ligonių sąrašus“, – savo knygoje pažymėjo H. Poole.

REKLAMA

Maža to, sirgimas gali turėti rimtų pasekmių darbe, ir skrydžio palydovai stengiasi to vengti.

„Jeigu atsiduria ligonių sąraše, darbuotojas nebeturi leidimo keliauti, net kaip keleivis kitų oro linijų lėktuvais“, – aiškinama knygoje ir priduriama, kad toks prigautas taip besielgiantis darbuotojas „tampa bedarbiu“.

Skrydžių palydovė taip pat atskleidė, kad yra „sirgimo limitas“.

„Mano oro linijose, jeigu mes triskart atsiprašome dėl ligos, gauname rašytinį įspėjimą“, – aiškina H. Poole.

REKLAMA
REKLAMA

„Vienintelis būdas išvengti įspėjimo, ir priverstinio vizito pas vadovą į oro uostą pasiaiškinti dėl to, kas per ligos persekioja, ir kaip jų galima išvengti, yra apsilankyti pas gydytoją, net jeigu tu tiesiog peršalęs ir tai būtų galima išsigydyti geriant arbatas namuose“, – teigiama stiuardesės knygoje.

Turėdami daktaro pažymą darbuotojai vis tiek gauna „vieną balą“. Jeigu bus pasinaudota „tėvadieniu“, tai tas balas išnyks. Tačiau tam reikia, kad būtų išdirbtos privalomos 420 valandų per metus. Tokiu atveju „balas“ išlieka.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Trys balai ir vėl grįžtame prie raštiško įspėjimo. Trys tokie įspėjimai ir oro linijoms galima sakyti ate“, – aiškino stiuardesė.

Kita problema yra tai, kad daugelis medikų neįvertina, su kokio pobūdžio problemomis susiduria lėktuvo personalas.

„Labai svarbu, kad skrydžių palydovai susirastų medikus, kurie supranta, koks tai iš tiesų yra darbas“, – aiškina moteris.

Jos teigimu, skrydžio palydovai ne tik „stumdo savo krepšius nuo vartelių iki vartelių – skrydžių metu jie nuolat kilnoja keturių ir daugiau kilogramų bagažus į spinteles“.

REKLAMA

„Mes ne tik parduodame gėrimus – mes dar stumdome ir traukiame apie 100 kilogramų sveriančius karučius“, – dėsto savo darbo ypatybes ji.

Dar viena opi problema, su kuria susiduria skrydžio palydovai – nemandagūs keleiviai, kurių komentarai dažnai yra nepagrįstai žiaurūs juos aptarnaujančio personalo atžvilgiu, tikina knygos autorė.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų