„Nuolaužų rasta jūroje už maždaug 218 kilometrų nuo Davėjaus miesto“, – sakė Turizmo departamento pareigūnas Naingas Linas Zawas (Naingas Linas Zavas) ir pridūrė, kad karinis jūrų laivynas tęsia paieškų operaciją jūroje.
Ryšys su orlaiviu, skridusiu iš pietinio Mjeiko miesto į Jangoną, nutrūko apie 13 val 35 min. vietos (10 val. 5 min. Lietuvos) laiku. Karinis lėktuvas dingo virš Andamanų jūros, skrisdamas daugiau nei 5,5 km aukštyje.
Pasak pareigūnų, paieškos ir gelbėjimo operacijoje dalyvauja keturi karinio jūrų laivyno laivai ir du kariniai lėktuvai.
Davėjaus uostamiestis yra maždaug valanda skrydžio į pietus nuo komercinės Mianmaro sostinės Jangono.
Pateikiami skirtingi duomenys apie nelaimę patyrusiu lėktuvu skridusių žmonių skaičių. Remiantis naujausia informacija, orlaiviu skrido 106 keleiviai – Mjeiko oro pajėgų bazės kariai ir jų artimieji – bei 14-a įgulos narių.
Manoma, kad tarp keleivių buvo daugau nei dešimt vaikų.
Kinijoje pagamintas keturių variklių turbosraigtinis lėktuvas Y-8F-200 buvo pradėtas eksploatuoti praėjusių metų kovą ir nuo to laiko ore praleido 809 valandas.
„Mes manome, kad nelaimė įvyko dėl techninio gedimo. Oro sąlygos tame rajone buvo geros“, – naujienų agentūrai AFP sakė šaltinis oro uoste.
Tai jau ne pirmas Mianmaro karinių oro pajėgų orlaivio incidentas pastaraisiais metais.
Pernai vasarį netrukus po pakilimo prie sostinės Neipido užsiliepsnojus oro pajėgų lėktuvui žuvo visi keturi juo skridę įgulos nariai.
Dar trys kariuomenės pareigūnai žuvo birželį centriniame Bago rajone, kai karinis sraigtasparnis Mi-2 rėžėsi į kalno šlaitą ir užsidegė.
Nelaimės neaplenkė ir šalies komercinių oro linijų.
Didžiausia pastarųjų metų nelaimė įvyko 2012 metais, kai tūpdamas avariniu būdu 3 km nuo Heho oro uosto užsiliepsnojo oro bendrovės „Air Bagan“ lėktuvas. Per incidentą žuvo vienas lėktuvo keleivis ir kelyje orlaivio parblokštas motociklininkas.