„Lėktuvas An-26 vykdė techninį skrydį už 40 km nuo Chabarovsko, bet staiga ryšys nutrūko, jis dingo iš radarų ekranų“, – naujienų agentūra „Interfax“ citavo šaltinį skrydžių valdymo tarnybose.
Rusijos nepaprastųjų situacijų ministerija pranešė, kad 18 val. 45 min. vietos (11 val. 45 min. Lietuvos) laiku ji sužinojo, jog „lėktuvas An-26 dingo iš radarų už 38 km nuo Chabarovsko oro uosto“.
„Remiantis preliminariais duomenimis, lėktuvu skrido šeši žmonės“, – paskelbė ministerija savo kanale platformoje „Telegram“.
Nepaprastųjų situacijų ministerija taip pat pranešė, kad ieškoti lėktuvo buvo išsiųstas sraigtasparnis.
Tačiau paiešką apsunkino Chabarovską užklupusi tamsa ir „nepalankios oro sąlygos“, sakoma pranešime.
Anksčiau lėktuvų katastrofomis garsėjusi Rusija pastaraisiais metais pagerino savo skrydžių saugumo rodiklius.
Didžiosios šalies oro linijos keitė pasenusius sovietų gamybos lėktuvus modernesniais orlaiviais.
Tačiau dėl prastos lėktuvų techninės priežiūros ir nepakankamų saugumo reikalavimų pastaraisiais mėnesiais Rusijoje įvyko ne viena lėktuvo katastrofa.
Liepos 6-ąją Rusijos rytiniame Kamčiatkos pusiasalyje sudužo An-26, skraidinęs keleivius iš Kamčiatkos Petropavlovsko į Palanos gyvenvietę. Leisdamasis lėktuvas įsirėžė į kalno šlaitą, žuvo visi 28 jame buvę žmonės – 22 keleiviai, įskaitant du nepilnamečius, ir šeši įgulos nariai.
Po mėnesio sraigtasparnis Mi-8, kuriuo skrido 16 turistų ir įgulos narių, nukrito į gilų Kurilų ežerą Kamčiatkoje. Per nelaimę žuvo aštuoni žmonės.
Sovietų laikais pagaminti lėktuvai „Antonov“ iki šiol yra naudojami civilinėje ir karinėje aviacijoje ir patyrė virtinę nelaimių pastaraisiais metais.