„Azerbaidžano sąlygos ir pageidavimai yra aiškūs, jie buvo išsakyti aukščiausiu lygiu. Kaip jau minėta, Azerbaidžanas taip pat turi raketų „Pancir-S“, kuriomis buvo numuštas lėktuvas, skeveldrų. Formuojama įrodymų bazė, renkami faktai ir įrodymai, ruošiamasi kreiptis į tarptautinį teismą“, – „Agentstvo“ cituojama naujienų agentūros žinutė. Su Azerbaidžano valdžios institucijomis susijęs leidinys nenurodė, kaip gavo šią informaciją.
Tekste nurodoma, kad „dialogo su Rusija durys yra atviros“: „Maskva turi atvirai pripažinti savo kaltę ir prisiimti atsakomybę. Priešingu atveju Baku yra pasirengęs tolesniems žingsniams“.
„Pasirinko tą pačią taktiką, kaip ir Malaizijos oro linijų lėktuvo numušimo atveju“
Agentūra komentuoja „Rosaviacija“ pareiškimą kuriame reaguojama į preliminarią lėktuvo katastrofos tyrimo ataskaitą. „Rosaviacija“ pranešė, kad dokumente „nėra išvadų dėl avarijos priežasčių“. APA šį pranešimą pavadino bandymu išvengti atsakomybės.
„Tokiu būdu Rusijos pusė siekia sukurti „Malaizijos Boeing situaciją-2“. <...> Rusijos pareigūnų, ekspertų ir žiniasklaidos veiksmai, susiję su lėktuvu „AzAl“, rodo, kad jie pasirinko tą pačią taktiką“, – rašoma azerų straipsnyje.
Agentūros duomenimis, ugnis į lėktuvą buvo atidengta iš karinio dalinio teritorijos Chankalos gyvenvietėje (dalis Grozno). Azerbaidžanas žino įsakymą atidengti ugnį davusių ir ją atidengusių asmenų tapatybes, patikslina APA.
Išsiuntė lauk Rusijos šnipus
Tuo pačiu metu Azerbaidžano provyriausybinis leidinys „Report“, remdamasis šaltiniais, pranešė, kad Baku išsiuntė Maskvai oficialų pranešimą apie „Rossotrudničestvo“ („Rusijos bendradarbiavimo organizacija“) veiklos nutraukimą šalyje.
„Mūsų šalis pati tapo donore ir jai nereikalinga pagalba iš išorės, ypač kai tokia pagalba teikiama pagal neskaidrias schemas, o organizacijų struktūra yra atvirai žvalgybinio pobūdžio“, – sakė žurnalistų šaltinis.
Rusijos federaliniai kanalai labai trumpai nušvietė šią savaitę paviešintą dalinę oficialią ataskaitą, vengdami detalių, rodančių, kad lėktuvui smogė oro gynybos sistema. O kai kurios cenzūruojamos žiniasklaidos priemonės pradėjo skleisti dezinformaciją, kad prieš katastrofą oro dispečeriai „perspėjo apie plano „Kovior“ įvedimą Grozne“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!